VEED is super stevig - eenvoudig en supersnel naar mijn mening
ShotCut werkt echt goed voor mij. Gratis, makkelijk te gebruiken, doet alles wat ik wil.
Zet het in vliegtuigmodus en je kunt het nog steeds gebruiken ![]()
Hoi - Ik ben al lange tijd een CapCut-gebruiker, en uit deze suggesties lijkt InShot de makkelijkste te zijn om naar over te stappen - het heeft veel van de voordelen van CapCut, en het pro-abonnement is VEEL goedkoper!
Gebruik gewoon een VPN. Het werkt prima.
Bro ik heb bewerkingssoftware nodig zonder watermerk (en die net zo goed is als CapCut)… Bro ik had niet door dat CapCut ook getroffen zou worden.. DANKJEWEL TIKTOKERS!!! ![]()
![]()
Je kunt Davinci Resolve gebruiken of Premiere Pro cracken, ze werken allebei goed.
Ik ben blij dat ik CapCut gebruik
Wat een nachtmerrie… sorry voor je video.
Als je op zoek bent naar een alternatief dat op mobiel en desktop werkt, is Adobe Express gratis, en je kunt er gemakkelijk video’s, animaties of statische sociale berichten mee maken. Volledige disclosure ik werk voor Adobe, maar iets gebruiken dat niet van de socialmediaplatforms is, voelt nu wat stabieler. Ik duim voor je.
Filmora is onze go-to! Slechts $50 en makkelijk te gebruiken
Ik gebruik Shotcut, maar ik zou waarschijnlijk Davinci moeten gebruiken.
Dit is waarom fysieke kopieën beter zijn dan online diensten. Je weet niet wanneer of of ze ooit niet meer ondersteund worden.
De overheid is gestopt met oplichten, TikTok & CapCut zijn weer normaal in mijn staat. ![]()
Je kunt Capcut direct van hun website downloaden! Ga gewoon naar hun website capcut.com op je telefoonbrowser. Ik kon hun Android APK-bestand downloaden dat de app automatisch installeerde.
mensen zonder VPN bestaan.
(plakken uit de laatste keer dat iemand dit vroeg):
blender. Helemaal gratis, heel snel en stabiel, extreem krachtig, met veel ruimte om door te groeien in andere vaardigheden (het doet 3D-modelleren, 3D en 2D-animeren en visuele effecten), en er is een actieve community die tutorials maakt en vragen beantwoordt.
Ik waarschuw dat Blender zijn eigen vreemde logica heeft, en veel dingen in het begin heel onintuïtief zijn, dus als je van plan bent over te schakelen op Premiere/Finalcut/een andere grote betaalde bewerkingssoftware, moet je misschien weer ‘leren lopen’. Als overdraagbare vaardigheden belangrijk zijn, dan is DaVinci wellicht een betere keuze. Maar als je van plan bent om lang op ‘gratis’ te blijven, is Blender redelijkerwijs waarschijnlijk krachtiger dan DaVinci.
Dit is echt het enige antwoord
Hoe lang duurde het om DaVinci te leren? Dit spul is zo overweldigend voor iemand op beginnerniveau zoals ik
Ik tweede dit, ik gebruik de gratis versie sinds ik begon op YouTube. Het heeft alles wat je nodig hebt of nodig zult hebben, en er zijn talloze tutorials over.
Heeft DaVinci een gratis iOS-app? Ik doe alles vanaf mijn telefoon omdat 4K-bewerking op mijn MacBook uit 2014 vrij verouderd is. Als ik op 1080p blijf, gaat het wel, maar ik wil hogere kwaliteit video’s maken.