Sorry voor de lange titel, ik ben nog steeds in shock want niemand noemde dat dit ging gebeuren.
Davinci Resolve…
Professionele level bewerker, moderators moeten echt antwoord hierop vastpinnen
Gebruik een VPN, je kunt zo weer naar binnen. Maak gewoon je locatie buiten de VS
Resolve, Premiere, FCpX. Welkom bij waar bewerken voor YouTube al meer dan tien jaar voor stond lol.
Ik gebruik Youcut. Niemand praat er ooit over, maar ik heb er veel van geleerd en ik heb er zoveel mee kunnen doen.
Windows Movie Maker (2012).
Er is maar één antwoord.
DaVinci Resolve.
Verliezen van Capcut was de grootste klap omdat het gemak van achtergrondmuziek toevoegen weggenomen werd? Waar gebruiken we dat nu??
Hier voor een reactie ook
Ik gebruik Microsft Clipchamp
Hitfilm, ik gebruik het, en het is gratis en heeft de meeste dingen die je nodig hebt.
Davinci Resolve is gratis.
Wat de hel. Is Capcut ook weg? Of alleen in de VS? Ik betaal er in Canada voor. Ik moet gaan kijken.
Ik heb ook een download en betaal voor een ervan genaamd Descript
Ik gok dat het terug is op iMovie op iPhone lol
Koop 1 maand VPN. Dat heb ik gedaan.
Geef een middelvinger aan “hen” en krijg een VPN en gebruik Capcut zoveel als je kunt!
Trouwens, ik ben bezig met een groot project op Capcut. Ik betaal voor 1 maand VPN zodat ik het kan afronden…
Filmora van Wondershare heeft alle functies en meer, en het is niet te duur, ik ben ook overgestapt.
Premiere Pro is volgens mij de beste. (Je kunt het krijgen door ![]()
)
Davinci Resolve. Het is niet goedkoop, het is gratis (voor het grootste deel, het heeft premium functies, maar ik heb die nooit nodig gehad)