Uhhhhh. Heeft iemand anders dit ook?
Recente onrust over staking en vakbonden, en nu mysterieuze massemails. Walgreens heeft eindelijk de grens bereikt. Bedrijfsclowns moeten wakker worden.
Ik heb een vriend die bij Kroger werkt als tech. Ze worden hier in Texas flink aangepakt. Haar apotheek doet alleen al meer dan 50 vaccins per dag. Kroger is vakbond, maar ze behandelen hen nog steeds als vuil. Ze testte positief op Covid. Ze moesten haar PTO/vakantietijd gebruiken. Ze zeiden dat ze terug kon naar werken na twee negatieve testen. Zaterdag testte ze opnieuw positief (pas een week), en ze kregen een brief van de CDC dat, ondanks dat ze positief was, ze weer mocht werken! Ze ging vanochtend terug, maar mag geen contact maken met klanten. Dat is echt onzin.
“Het is nu de beurt aan het Bedrijf om de telefoons te laten rinkelen.”
Walgreens corporate: https://youtu.be/FB8fBZ02Woo
Bij ons in de winkel is er een soortgelijk geval met bijna 40 district e-mailadressen als ontvangers.
Mensen fluisteren dat het een valstrik van het bedrijf is. Dat is het niet. Ellen Gabler is een echte onderzoeksjournalist met een goede reputatie op het gebied van arbeidsrelaties. (Als je de pers benadert, zorg dat het iemand is die goed bekend staat bij de NLRA, want ze blijven vertrouwelijk en beschermen je identiteit).
Stel dat het een valstrik is, dan zorgt het er alleen maar voor dat wij werknemers meer klassebewustzijn krijgen en ons beter uitdrukken over hoe wij worden uitgebuit. Als we vakbonden vormen, krijgen we een beter loon, geen waardeloze voordelen, en hoeven we onze mentale en fysieke volksgezondheid niet op het spel te zetten om elke dag te werken. Vrijwel geen enkele winkel kan nieuwe werknemers aannemen omdat niemand op ons walgelijke bedrijf wil werken. Ze kunnen ons niet vervangen. We hebben meer macht dan ooit tevoren en waarschijnlijk ooit zullen krijgen. De ogen van het land zijn op ons en de vaccinatie-uitrol. Dit is onze kans.
Geen antwoord sturen. Geen reactie geven, wat dan ook.
Mijn vrouw werkt bij Kroger en zij doen meestal 60 prikken per dag met één apotheker. Van 9 tot 10 doen ze alleen prikken. Geen recepten.
Net als jullie ben ik helemaal voor opkomen voor onszelf, maar dit is best gek.
Dat is krankzinnig. Ik dacht eraan hetzelfde te doen. Wow, ik steun het volledig.
Heeft iemand Ellen Gabler gemaild? We hebben duizenden werknemers door het hele land… Hoe gaat zij al die emails bijhouden? Wat is het plan? Een staking? Niemand komt werken? Stel een datum vast. Als niemand op een vaste dag opdaagt, krijgen we misschien eindelijk de aandacht van het bedrijf. Het moet een georganiseerde staking zijn.
Als klant heb ik besloten dat Walgreens alleen om winst geeft. Ik heb medelijden met de werknemers, het is een moeilijke situatie. Ik heb mijn eigen verhaal over hoe het bedrijfsbeleid mensen in gevaar brengt.
Een familielid moest een paspoort verlengen, maakte de foto thuis, uploadde die, maar de winkel weigerde het te verkopen en zei dat ze de foto in de winkel moesten maken. Dat brengt mijn familielid niet alleen in gevaar doordat ze hun masker moeten afzetten, maar het brengt ook de werknemers in gevaar. Uiteindelijk heb ik de foto bij een andere winkel laten printen, gelogen dat het voor een stage-ID was, en de overheid was blijkbaar akkoord omdat het paspoort werd verlengd. Ik heb dat geprobeerd uit te leggen aan de winkelmanager, geprobeerd contact op te nemen met het hoofdkantoor voor een tijdelijke beleidswijziging, maar dat was weer verspilde moeite.
Oei. OP verliest zeker zijn baan
Bewerking: ik bedoel de oorspronkelijke poster van de email, niet de reddit OP.
Ook, het is niet iets wat ik wil of zo, ik weet gewoon dat de DM waarschijnlijk zal achterhalen wie het gestuurd heeft en hen kan aanpakken voor misbruik van het emailsysteem.
Het is kut, maar dat zou ik wel verwachten ![]()
![]()
Er ligt veel druk van de overheid. We zijn allemaal tot het uiterste gedreven, maar dit moet gebeuren.
Bewerking: Ik realiseerde me niet hoe ernstig dit bericht is tot nu toe. Ik weet niet zeker of ik mijn commentaar moet verwijderen, omdat ik niet wil dat de antwoorden onzin lijken.
Ik ken de situatie in de apotheek niet goed, want ik ben alleen verkoopmedewerker, maar dit is veruit een van de makkelijkste banen die ik ooit heb gehad. Als ik iets fout doe, krijg ik geen formele reprimande met de boodschap dat ik het nooit meer mag doen, maar wordt me de juiste manier uitgelegd en gaan we verder. Het enige probleem dat ik heb met Walgreens is hetzelfde als bij elke detailhandel: klanten kunnen letterlijk binnenlopen en stelen voor de ogen, de alarmbeld activeren, en ik kan er niks aan doen tenzij de winkelmanager het ziet. Ook zijn de computers vreselijk traag, maar dat is meer een irritatie dan iets anders, en alles wat elektronisch is, geeft veel meer problemen dan zou moeten. Maar dat is hetzelfde bij de meeste winkels.
Problemen tussen specifieke winkelmanagers en hun werknemers gebeuren waarschijnlijk veel vaker bij andere Walgreens dan bij de mijne, maar voor mij is het niet zo erg.
Wij hebben het vandaag gedaan:rofl:![]()
Ik werkte vroeger bij Kroger en zij laten mensen die ziek zijn toch komen terwijl ze een test afwachten!
Mijn droom, dit is.
-junieCaulfield
^(Commando’s: ‘afmelden’, ‘verwijder’)
“Een niet beantwoorde oproep is geen klacht.”
Jullie denken echt dat dit een poging van het bedrijf is om opstandige staf te epbllen? Kom op. Ik heb de emails gestuurd en ik zal de komende ochtend de resterende districten in het hele land geïnformeerd… Het probleem is niet de werknemers die zo bang zijn dat ze niet durven te doen wat dan ook. Je beseft toch dat negatieve publiciteit DIT moment het laatste is wat het bedrijf wil, toch?
bewijs: https://imgur.com/wGZDAf3