Veel mensen lijken hier problemen mee te ondervinden, maar ik ben er in geslaagd mijn geld terug te krijgen, dus volg gewoon deze gids.
-
Zet automatische verlenging uit in je accountinstellingen (Account-> Abonnementen-> “annuleren” naast Automatische vernieuwing)
-
Ga naar https://support.nordvpn.com/hc/en-us en neem contact op via de chat onderaan rechts op je scherm. Als je die niet ziet, schakel dan je adblocker uit voor die site, dan zou het moeten werken.
-
Vertel dat je met een medewerker wilt praten totdat ze je dat toestaan.
-
Plak deze tekst:
Hierbij vraag ik om terugbetaling op mijn creditcard als onderdeel van jullie 30 dagen geld-terug-garantie. Ik heb er al voor gezorgd dat het abonnement niet automatisch wordt verlengd. Als je geen annulering uitkeert en je rekent mijn creditcard toch af, zal deze e-mail/chat als bewijs worden gebruikt en zal ik een terugboeking (chargeback) initiëren. Ik ben niet geïnteresseerd in probleemoplossing of verdere uitleg. Gelieve de terugbetaling uit te voeren.
-
Als ze zeggen dat je een bundelabonnement hebt en dat de toegang tot alle diensten in de bundel wordt ingetrokken als er een terugbetaling wordt gedaan, en je bent daar oké mee, vertel dan dat dat precies is wat je wilt.
-
Dat zou het moeten zijn. Het is belangrijk om de live chat te gebruiken en met een echt persoon te praten, omdat mijn e-mail niet werkte en NordVPN over het algemeen het moeilijk maakt om terugbetalingen te krijgen door uitgebreide redenen te vragen waarom je een refund aanvraagt. Onthoud dat het geen gratis proefperiode van 30 dagen is, maar een 30 dagen geld-terug-garantie - geen hetzelfde. Het bovenstaande bericht lijkt te werken vanwege de dreiging van chargeback (zij willen niet omgaan met de creditcard fraude afdeling).
Over het algemeen, fuck NordVPN, ze hebben vreselijke klantenservice; gebruik gewoon Mullvad of ProtonVPN.
Ik hoop dat deze gids voor jou net zo goed werkt als voor mij en mijn vriend.