Trickcal Revive viert 100 dagen met 120 gratis pulls, 3 tickets voor 3-sterren en nieuwe Edian

Trickcal Revive viert 100 dagen met 120 gratis pulls, 3 tickets voor 3-sterren en nieuwe Edian

Als enkel dit mafkezen spelletje naar global zou komen, smh. Het is zo schattig.

wens dat dit spel naar global komt

Het spel krijgt ook enkele QoL-updates zoals minder farmen voor rang verhogen, nieuwe krachtbalans en shard farm rotatie. Het heeft een 3% kans op 3 sterren, 200 pity carry over. Je kunt ook alle personages (behalve Edian) farmen door gewoon dagelijks te spelen.

Kom op, jongens, global aankondigen! Doen!

global aankondigen alsjeblieft ik smeek je

Ik heb nu 630 punten pity gespaard. Ik bouw dit langzaam op sinds ik het spel begonnen ben. Ik koop alleen bp en soms de maandelijkse pas. Dit spel is zeer genereus omdat ik alle nieuwe eenheden die uitkomen heb gekregen zonder ooit de pity te halen (max 50-100 pulls). Ik beveel het sterk aan omdat het een leuk en gek spel is naar mijn mening.

Eerlijk gezegd zou ik het niet erg vinden als dit spel naar global zou komen met alleen de KR stemmen, omdat ze absoluut chaos verstoren.

Zo schattige wangetjes, ik wil ze knijpen.

Ik zou het geweldig vinden om het te spelen :weary_face: maar ik heb geen KR Apple ID

170 gratis pulls voor nieuwere spelers trouwens

Is er een goede gids/bron over hoe je je team moet verbeteren/levelen? Ik ben gestuit in het verhaal door mijn power level en doe nu gewoon dagelijks de quests.

Vergeef me voor de domme vraag, maar hoe krijg je de gratis 120 pulls? is het voor nieuwe personages of wat? want tot nu toe heb ik de character tickets gekregen via de inlogbeloningen en de eventwinkel, maar ontbreken er nog polls of wat? ik ben verward.

Geef me op globalllll

Global, we wachten op jullie maf spel

Ik wil eraan toevoegen dat de Eldain pity of spark nog steeds 300 is, maar dat komt omdat ze gewoon ‘zeldzame SSR’s’ zijn zoals Pilgrims en zo. Er zijn nog geen ‘echt beperkte’ personages, maar ik weet zeker dat we ze zullen zien voor de halve jubileum en jubileum. De lore in het universum van het spel via de Trickcal roman vertelt dat er “Eternals” zijn, die de eerste individuen waren gemaakt door de wereldboom, dus ik weet zeker dat dat de game-achtige variant van beperkte personages zou kunnen zijn die, als je ze mist, weg zijn.

Hoe kun je bp kopen buiten Korea? Ik probeer een VPN te gebruiken maar ze blokken me bij het adres en de Koreaanse bank.

Ja, ik ben gewend geraakt aan de Koreaanse stemmen en ze voegen de beste sfeer toe aan het spel. Ik weet niet zeker of ze de stemmen in JP zouden kunnen namaken als ze het in die regio uitbrengen (niet zeker aangezien er blijkbaar datamined inhoud is van CN en Global, maar dat weet ik niet).

Ik ben het ermee eens, ik wil dit mafkezen spel.

https://arca.live/b/trickcal/93565446

Dit is een complete gids geschreven in het Koreaans. Je kunt proberen Google Translate te gebruiken om het te lezen.

Je wilt vooral verhaal snel doornemen en level omhoog, gebruik alle goudcanons om Critical rate en fysieke schade te upgraden (deze delen ze voor ALLE personages). Alle personages upgraden naar level 2 is een goede stat (weer de bonus ook voor ALLE personages).

Je wilt ook een puur deck bouwen want 6 dezelfde elementen krijgen +100% buff.