Downloads lijken beperkt te zijn tot 3-8 Mbps. Meerdere gebruikers hebben getest op verschillende internetproviders, inclusief 1 Gbps glasvezel naar huis, Windows 10 en 11.
* Azure opslagaccount met een standaard, groot bestandssysteem ondersteunde bestandsdeling
* Azure VNG, verbonden met behulp van Entra ID’s
* Azure Firewall SKU standaard
* mapped drive naar opslagaccount geauthenticeerd via Entra ID
Microsoft Azure Storage ondersteuning kan niets vinden dat mis is met de opslag, Azure Netwerk ondersteuning kan niets vinden dat mis is met het netwerk, dus ik ben daar gestopt.
Ik heb één gebruiker, uit één huis, die niet eens verbinding kan maken met de VPN “Verbinding maken met VPN-server mislukt met uitzondering: Geen zo honn host bekend”, maar uit hun ander huis verbindt hij zich onmiddellijk en downloadt hij op ~33 Mbps. Hun pc is ingesteld op dezelfde manier als die van andere gebruikers (voor zover het image betreft), maar duidelijk is er iets anders.
Alle suggesties over waar ik naar moet zoeken qua instellingen op de laptop van die gebruiker, of waar ik verder kan troubleshooten in Azure, zouden zeer gewaardeerd worden.