Bro, de Europa-kaart is slecht, ik woon in Letland en de enige dichtstbijzijnde server is Helsinki of Moskou, de EU-west is zo ver weg dat het unreal is, waarom kunnen ze niet gewoon één server in Polen plaatsen, gewoon voor een degelijk middengebied. Het lijkt erop dat de Balkan-regio in een vergelijkbare staat is, zo niet erger.
Ik geloof dat ze geen servers meer in Moskou hebben
Ik wil die Portland locatie uitschakelen, neem contact op met de antifascisten. (Dit is een grap, voor legaal gebruik)
Het is kut om in New Mexico te wonen als ik moet delen met Texas
Ik gebruik een Netduma R2. Echte goddelijke. Ik krijg ongeveer… 1 goede lobby per 4 slechte lobbies. (goed betekent ik ga positief)
Je kunt de verbinding het dichtst bij je instellen, dus ik heb hem op L.A. gezet, het dwingt de verbinding om een lobby op die server te vinden OF verbindt P2P met de dichtstbijzijnde speler op die server voor de beste verbinding. Meer gebalanceerd dan geplaatst worden in een lobby met meer dan 100 ping tegen mensen die veel beter zijn dan ik.
Plus ik kan mijn ping verhogen met ongeveer +10 om 40 naar 30 ms te brengen.
Samenvatting: het spel is draaglijk. Maar holy shit, het SBMM is nog steeds walgelijk. Ik win die ene goede lobby en ik word geplaatst in 4 superzware lobby’s achter elkaar. Als ik halverwege de wedstrijd wegga, verandert dat niet. Het lijkt erop dat het SBMM de volgende lobby niet berekent totdat je een spel hebt voltooid. Dus… zorg dat je je wedstrijden voltooit mensen.
Ik woon in Finland en op de een of andere manier kreeg ik ooit de Helsinki-server toen ik in een party zat. Letterlijk één keer. Ik had 26ms latency. Het was zo goed.
Nooit meer gezien.
Bro, hebben ze er geen één voor NYC of Philly? Dus iemand in NYC zou verbinding moeten maken met een server 400 mijl ver weg terwijl de metro van Long Island, Philadelphia, en NYC meer mensen heeft dan MD, WV, VA en NC samen. Typisch Activision. Toch krijgt Columbus er één? En dat is een kortere afstand van Columbus tot Chicago dan NYC tot DC? Whiskey tango foxtrot
Geen server in Canada ![]()
Ik kom uit Iowa en heb 15 ping
Ik kan niet geloven dat ze nog steeds niet minstens één EU-centrale locatie kunnen maken. Hongaarse, Poolse en andere vrienden hier hebben allemaal tussen 50-80ms in elk spel omdat ze telkens met Duitsland verbinden.
Ik vind het leuk dat ik tussen 2 serverlocaties in zit (blijkbaar), maar ik heb nog nooit op een van die 2 servers gespeeld
Ik wist dat er geen Washington server was. Lmao
Je zou denken dat met hoeveel mensen er op CoD spelen, je verbonden zou kunnen blijven met de dichtstbijzijnde server, terwijl je gemakkelijk matches kunt vinden met een goede ping, zelfs met SBMM zoals ze het bedoelen.
Het gaat crazy.
Een van de weinige keren dat ik blij ben dat Portland zo dichtbij is ![]()
Dus als ik geen Netduma heb, is er een gemakkelijke manier om ervoor te zorgen dat ik verbinding maak met een bepaalde server?
Ik woon 100 km van Helsinki en heb glasvezelinternet, maar op basis van de ping die ik in het spel zie, speel ik meestal niet op die server ![]()
Wie runt deze, SHG of Activision? Daarnaast, bezitten ze de servers of huren ze de serverruimte?
UK hier. Altijd met de Fransen of Duitsers spelen en 30-40 ping krijgen, gok dat de London-servers uitgeschakeld zijn.
De meeste mensen die in Canada zijn, liggen vlakbij de Noord-Amerikaanse grens, dus ik denk dat ze denken dat jullie gewoon de Amerikaanse servers kunnen gebruiken.
Ik woon in Atlanta en mijn verbindingen zijn nog steeds slecht. ![]()
Hier is nog meer bewijs dat SBMM lagvoordeel heeft ingebouwd door je op een externe server te plaatsen