Ik woon in Baltimore Maryland en zoals je kunt zien is de dichtstbijzijnde server Washington DC, waarom word ik altijd doorgestuurd naar de westkust servers!?!?!?
Nooit gehad dat ik de Londen server kon bereiken, terwijl ik in het VK ben.
Nou, nu heb ik een reden om boos te zijn als ik laggy ben
Wat is het nut van dedicated servers als ik nog steeds tegen mensen van over de hele wereld speel vanwege EOMM
Woon in LA maar iedereen spreekt Russisch in mijn lobbies nadat ik 2 opeenvolgende wedstrijden positief heb gespeeld
Is deze grafiek 100% accuraat bevestigd? De ping die ik zag komt zeker niet overeen met de ping die ik zou moeten verwachten op basis van de servers in mijn buurt.
Het is zo interessant dat ik naast de LA-server zit, maar de meeste van mijn spellen hebben 40-80 ping. Bedankt, SBMM!
Ik heb ook Duma OS.
NetDuma voor dit spel is duidelijk een enorme game changer door de lange TTK. Dit spel speelt zo anders op 20 ping vergeleken met 60 ping.
Graag een server in het middenwesten, jullie idioten
Hoe weet je überhaupt op welke server je zit?
Ik ben in België en krijg ongeveer 20 ping gemiddeld, dus geen problemen.
25 minuten van het centrum van Chicago en ik heb nog geen verbinding gehad met Chicago! Dit is SBMM die gebaseerd is op vaardigheden en niemand krijgt een server dicht bij huis of ping!
Ik woon in Ierland, altijd op Franse servers, ik snap mijn teamgenoten nooit
Er is geen enkele server in Canada ![]()
![]()
Herinner je de dagen van ECHTE dedicated servers? Die waren de dagen. Geen SBMM, serverregels en zelfregulering voor hackers, glitchers etc.
Ze doen zaken met Rusland.
Zoals je kunt zien woon ik in het onderste midden van Australië en we hebben maar 1 server die halverwege het land ligt, ik heb geluk als ik minder dan 32 ping krijg.
Ik heb er een die letterlijk een uur van mij vandaan is en ik word over het hele land doorgestuurd.
Moscow-server is alleen operationeel in MW2019 (was tenminste ongeveer een jaar geleden), ik heb hem niet meer gezien sinds Vanguard.
Server in Chicago? Het duurt niet lang voordat die gestolen wordt.
Is er een manier om gewoon verbinding te maken met Miami? Ik kom uit Latijns-Amerika en dat is de dichtstbijzijnde server die ik heb