Toegevoegd Customs DNS aan Proton VPN

Kan customs DNS binnenkort worden toegevoegd aan u/protonvpn omdat ik NextDNS of AdGuard wil gebruiken?

Met de huidige focus en voortgang van het Protonvpn-team denk ik niet dat ze op dit moment aangepaste DNS-functionaliteit zullen toevoegen.
Ik gebruik momenteel zowel NextDNS als Protonvpn, hier is mijn oplossing, hoop dat het je helpt.
Ik gebruik iOS

1. Download Adguard voor iOS, zet DNS-bescherming aan, en voer een aangepaste DNS in.
  2. Open Protonvpn en kies IKEV2 voor VPN-protocol

Dit stelt je in staat om een aangepaste DNS-server te gebruiken terwijl je Protonvpn gebruikt.

Ze zien geen reden om deze functie toe te voegen en begrijpen niet eens waarom. We vragen hier al jaren om.

De oplossing met double VPN op iOS werkt totdat het niet meer werkt. In mijn ervaring was het een constante strijd. Dus ik ben overgestapt op Adguard (VPN + DNS) en ben sinds dien tevreden.

Update, wordt eindelijk einddit jaar in 2024 toegevoegd

Nou, ik gebruik de stealth-protocol op iOS.

Ik ga af op een van Techlore’s YouTube-video’s over het gebruik van NextDNS op IVPN. Hij zei dat je NextDNS of AdGuard niet op Proton VPN kunt draaien.

Dus ik vraag me af of hij het verkeerd heeft over het gebruik van een van beiden met Proton VPN?

Welke aangepaste DNS-server gebruik je? Normale NextDNS of DoH / DoT?