is er een manier om bibliotheekdatabases buiten de campus te benaderen? Ik neem deze zomer een online cursus die vereist dat we een paar films kijken die via de bibliotheek toegankelijk zijn, maar ik ben de hele zomer niet in de stad, dus ik kan de computers/wifi van de bibliotheek niet gebruiken.
De bibliotheekdatabases zijn volgens mij overal toegankelijk. Je hoeft alleen maar naar de website te gaan en in te loggen met je EUID en wachtwoord voordat je de inhoud kunt bekijken.
Ik ben echt degene die je moet contacteren. Ik zorg dat onze films voor studenten te bekijken zijn. Stuur een e-mail naar [email protected] met de films en eventuele problemen die je hebt. Ik laat je zien hoe je proxy links kunt gebruiken om ze buiten de campus te benaderen.
Je kunt via VPN op de campus komen
Ja, je hoeft alleen maar in te loggen op de bibliotheekwebsite met je EUID en je zou toegang moeten hebben.
Zoals anderen al zeiden, kun je je EUID en wachtwoord gebruiken om bibliotheekdatabases buiten de campus te gebruiken. Toegang buiten de campus kan soms lastig zijn, dus als je problemen hebt, moet je rechtstreeks contact opnemen met de bibliotheek en zij zullen je helpen met de troubleshooting.