T mobile Internet is nu beschikbaar in mijn wijk

Dus ik overweeg over te stappen van Cox naar T Mobile, maar eerlijk gezegd ben ik een beetje huiverig.

Wie heeft er overgestapt, wat vindt u ervan? Wat voor soort streaming doet u? Ik heb een mid-tier plan bij Cox en ik wil dat het vergelijkbaar is.

Dank je wel!

Het werkte erg goed toen ik in een appartement woonde. Ik heb het geprobeerd in een huis met drie verdiepingen in Deep Creek en niet zo goed. Verschillende tv’s, PlayStation en telefoons aangesloten. Voor de prijs had ik willen dat het beter werkte voor mij.

Ik kan niet spreken namens T-Mobile, maar ik ben van Cox overgestapt op 5G Thuisinternet (Verizon). Het is zoveel beter. Ik heb een betrouwbaardere internetverbinding zonder onderbrekingen. De snelheid is minstens verdubbeld ten opzichte van het beste dat ik met Cox zag en het gemiddelde dat ik nu krijg. Ik bespaar ook ongeveer $100 per maand. Ik wilde FiOS, maar dat is niet beschikbaar in mijn regio.

We hebben een mesh-netwerk thuis en er zijn misschien meer dan 50 apparaten verbonden van allerlei aard, en ze werken goed.

Kan niet wachten tot deze Cox-monopolie eindigt!!

Hopelijk krijg je FiOS of Lumos.

Ik had het bijna 2 jaar toen het voor het eerst uitkwam. Ik wist het toen nog niet, maar het was eigenlijk een bètatest toen ik me aanmeldde. Het is best triest dat een bètatest veel betrouwbaarder is dan een bedrijf (Cox) dat al jaren bestaat.

Na 2 jaar merkte ik dat het iets langzamer ging. Waarschijnlijk omdat bijna iedereen in mijn buurt overstapte. Ik kreeg nog steeds 200-400 Mbps, wat veel beter was dan de 1-30 Mbps die ik meestal met Cox had. Ik had in die tijd slechts 2 storingen, wat ongeveer is wat ik wekelijks heb met Cox.

Uiteindelijk moest ik terugkeren naar Cox. De hoofdreden was dat T-Mobile niet goed werkte met de VPN van mijn bedrijf. Blijkbaar houdt Cisco AnyConnect niet van het T-Mobile-netwerk. Alleen een tip als je thuis werkt. Als dat niet was, had ik T-Mobile behouden. Het enige goede is dat doordat zoveel mensen in mijn buurt overstapten, Cox niet zo traag is als voorheen. Maar ik heb nog steeds frequente onderbrekingen.

Ik ben geïnteresseerd in jouw ervaring!!

Wij zijn ouderwetse West Coast T-Mobile-klanten— mijn man had de OG Sidekicks (ja, meervoud) en niemand kan beter zijn onbeperkte dataplannen van 2006 (goedkoop, $45 per maand, onbeperkt, nooit traag, gratis extra lijnen). En wij dachten eraan om hotspots te gebruiken voordat we in 2015 terug naar het oosten verhuisden en sindsdien. Maar mijn man werkte thuis, dus bleven we bij wat we hadden in Californië.

Hier hebben we Verizon. Het is geweldig met uitstekende snelheden, vooral voor werk en plezier. Maar onze kabel was net aangelegd en niet begraven onder de grond. Het ging gewoon om onze struiken, langs de schutting en over de klimrozen die we bij de achterdeur hebben… en we moesten twee jaar bellen voor een ploeg om het te begraven.

We zijn al heel lang geïnteresseerd in T-Mobile internet en willen graag horen van mensen!

Ik heb ooit een Cox-installateur gehad die zei dat hij mijn hond zou doden als hij achter hem aan kwam. Ik zei dat ik hem zou doden als hij nog een bedreiging zou uiten tegen mijn familie. Dat was de laatste keer dat ik met Cox te maken had.

Nog geen problemen tot nu toe, alles goed. Als je zonder kabeltv kunt, is dit de manier om te gaan.

T-Mobile is waardeloos. Verizon 5G Thuis is goed. We gebruiken het en hebben geen problemen. En het kost $50 per maand.

Ik zou aanraden om TMobile eerst een maand uit te testen en Cox (de WiFi uitschakelen of alleen belangrijke apparaten eropzetten) achter de hand te houden voor het geval T-Mobile niet werkt. Ik was enthousiast totdat ik erachter kwam dat ik een verschrikkelijk 5G-signaal heb en T-Mobile hier niet werkt.

Kijk ook eens of je het kunt verbeteren met een mesh-netwerk.

Ik woon in een klein huis, ongeveer 1075 m², dus ik hoop dat het iedereen kan bereiken.

Bedankt voor jullie input!

Eens, ik heb hetzelfde. Elke keer als het regende of de wind verkeerd waaide, viel de Cox-internetverbinding uit. Ik ben jaren geleden overgestapt op Verizon en ben zeer tevreden over de connectiviteit en snelheid.

Ik had FiOS, en de service was geweldig, maar ik haatte Verizon en hun klantenservice met passie!

Als je Verizon hebt, dan gebruik je hier de beste service.

Als je T-Mobile internet krijgt, stopt dat dan je onbeperkte internet- en telefoonplan? We zijn ook voorgeërfd.

Ik hou van T-Mobile’s mobiele service. Ik ben veel blijer dan toen we Verizon hadden.

Mijn kabel voor Cox was verschrikkelijk slecht bevestigd aan mijn huis en de man boorde twee gaten in mijn muur (één is gewoon… daar) en hij probeerde te zeggen dat de enige plek om het te plaatsen in de kamer van mijn zoon was (achterhoek van het huis, waarschijnlijk gewoon dicht bij wat hij nodig had). Het is gewoon een grote rommel.

Oh, dat is een geweldig idee!! Ik weet niet waarom ik daar niet aan heb gedacht.

Het kwam ook met een WiFi-versterker als ik de Home Plus heb, geloof ik.

Moet beter zijn dan 30 Cox-uitval per week en dat ze geen supervisor willen doorverbinden.

Dat is vreemd. Ik heb nooit problemen met FiOS. Ik heb het sinds 2012. En ik bedoel echt nooit. En ik heb nog nooit hoeven bellen naar de klantenservice, behalve de ene keer dat ik de dienst van mijn oude huis naar een nieuwbouwhuis overbracht en de installatie moest plannen.