Ik overweeg over te stappen van Cox naar T-Mobile, maar eerlijk gezegd ben ik een beetje huiverig.
Heeft iemand die is overgestapt, wat is je mening? Wat voor streaming doe je? Ik heb een middensegment plan bij Cox en ik wil dat het vergelijkbaar is.
Het werkte geweldig toen ik in een appartement woonde. Ik heb het geprobeerd in een huis met drie verdiepingen in Deep Creek, maar niet zo goed. Verschillende tv’s, PlayStation en telefoons verbonden. Voor de prijs had ik gewild dat het beter werkte voor mij.
Ik kan niet voor T-Mobile spreken, maar ik ben overgestapt van Cox naar 5G Thuisinternet (Verizon). Het is zoveel beter. Ik heb meer consistente internetverbinding zonder uitval. De snelheid is minstens verdubbeld van het beste wat ik met Cox zag tot het gemiddelde dat ik nu krijg. Ik bespaar ook ongeveer 100 dollar per maand. Ik wilde FiOS, maar dat is niet beschikbaar in mijn gebied.
We hebben een mesh-netwerk in huis en hebben ongeveer 50+ apparaten van allerlei soorten verbonden die goed werken.
Ik had het bijna 2 jaar toen het net uitkwam. Ik wist het niet destijds, maar het was eigenlijk een beta-test toen ik me aanmeldde. Het is best triest dat een beta-test veel betrouwbaarder is dan een bedrijf (Cox) dat al jaren bestaat.
Na 2 jaar merkte ik dat het iets langzamer ging. Waarschijnlijk omdat bijna iedereen in mijn buurt was overgestapt. Ik kreeg nog steeds 200-400 Mbps, wat veel beter was dan de 1-30 Mbps die ik meestal met Cox kreeg. Ik had slechts 2 uitvalperiodes in die tijd, wat ongeveer hetzelfde is als ik met Cox gewend ben.
Uiteindelijk moest ik weer terug naar Cox. De hoofdoorzaak was dat T-Mobile niet goed werkte met de VPN van mijn bedrijf. Blijkbaar houdt Cisco AnyConnect niet van het T-Mobile netwerk. Een tip als je thuis werkt. Als dat niet was geweest, had ik T-Mobile behouden. Het enige positieve is dat doordat zoveel mensen hier overstapten, Cox niet meer zo traag is als eerst. Maar ik heb nog steeds frequente uitvallen.
Wij zijn oude school westkust T-Mobile-klanten— mijn man had de OG Sidekicks (ja, meervoud) en niemand kan tippen aan ons onbeperkte dataplann van 2006 ($45 per maand, onbeperkt alles, nooit traag, gratis extra lijnen). We dachten eraan om te hotspotten voordat we in 2015 terug naar het oosten verhuisden en sindsdien. Maar mijn man werkte thuis, dus bleven we bij wat we hadden in Californië.
Hier hebben we Verizon. Het is geweldig met uitstekende snelheden, vooral voor werk en plezier. Maar onze kabel werd gewoon aangelegd en niet begraven. Hij liep om onze struiken, langs de afrastering en over de klimobstak aan de achterdeur… En we moesten twee jaar bellen om iemand te krijgen die het begraaft.
We zijn al heel lang geïnteresseerd in T-Mobile internet en willen van jullie horen!
Ik had eens een Cox-installateur die zei dat hij mijn hond zou doden als die hem achtervolgde. Ik zei dat ik hem zou doden als hij nog een bedreiging richting mijn familie maakte. Dat was de laatste keer dat ik met Cox te maken had.