Streaming nfl games

we just finally cut cable - what’s the easiest way to get access to football games? I don’t mind paying something reasonable to watch the games during the season. Seems like there are a bunch of options, just looking for recs.

Niets legaals is op afstand betaalbaar.

streameast.to

zorg er gewoon voor dat je adblock gebruikt

Je kunt een antenne kopen voor ongeveer €30 en alle lokale zenders krijgen en alle games die ze uitzenden. Ik weet niet waar donderdagavond voetbal tegenwoordig wordt uitgezonden. Volgens mij kun je sommige wedstrijden live bekijken op Amazon. Als je een antenne koopt, verplaats hem dan een beetje om de beste ontvangstplek te vinden.

Methstreams vpn en ublock lite

Mijn partner gebruikt streameast.to en we hebben wat geluk gehad met het kijken van dingen op Amazon!

Ik heb Paramount Plus en Peacock en betaal ongeveer $10/maand voor beide. Dit dekt niet de Fox-wedstrijden van MNF, maar het geeft je een goede stuk van de wedstrijden.

Maar YouTube TV zou de beste optie zijn als je bereid bent $70/maand te betalen.

Of gewoon een VPN halen en streamen.

Als je van red zone houdt, kun je $16 per maand betalen voor nfl+ premium en aan het eind van het seizoen opzeggen.

YouTube TV. Je krijgt alle lokale en prime-tijdwedstrijden. Als je meer wilt betalen, krijg je NFL Ticket of Red Zone.

de tv app dot to :raising_hands: ik heb het alleen gebruikt met adblock, dus ik weet niet hoe de ervaring zonder is, maar het is veruit het beste voor live tv/sport.

had geluk met het kijken

Och, jij zoete zomerkind