Steam reviews voor de Forge of the Chaos Dwarf DLC staan nu op 60%
Overweeg dat het negatieve deel ervan vooral over de prijs gaat en dat als je het niet koopt je geen review kunt schrijven, de steam %-score is vrij misleidend.
Aan de andere kant, als je de klachten over de prijs uitsluit, lijkt de DLC vrij goed beoordeeld
De nieuwe inhoud is echt goed, MAAR het spel crashte gisteren 4 keer, dit is nog nooit eerder gebeurd.
Het is niet onspelbaar, maar wel erg vervelend, ook prestatie-wise voelt het slechter.
Het is vreemd hoe iedereen hier in de comments OK lijkt te zijn met de prijsverhoging en CA verdedigt.
Ik bezit dit, maar de prijsklacht is 100% legitiem voor veel mensen en het is een legitiem onderdeel van een review.
Tbh hebben veel goede TW dlc´s gemengde reviews. De meest genoemde klacht is de prijs, vaak gebruiken mensen dat om CA aan te vallen vanwege problemen met niet-dlc-gerelateerde inhoud zoals gebrek aan bepaalde talen.
Ik kan het spel niet spelen sinds 3.0 omdat het voortdurend crasht.
Ik vermoed dat dit nog verder zal stijgen. De initiële golf van kopers, beoordelingen en terugbetalingen is voorbij en de inhoud wordt goed ontvangen.
Interessant zou het zijn om de verkoopcijfers te zien. De review bomb wordt overgenomen, maar we weten niet echt hoe groot de impact is van mensen die gewoon niet kopen of wachten op een sale.
Het is interessant om te zien dat mensen ruzie maken over een paar dollar, ze verdriedubbelen de waarden in Brazilië. De dlc voor rassen kost nu ongeveer 1/10 van een minimumloon per maand.
Het is volgens mij niet de volledige prijs waard.
Ik wacht liever op een Steam-uitverkoop om Imrik of een andere LL te kopen, en wacht dan twee maanden tot de prijs zakt.
Ik begrijp niet waarom mensen zo’n niet te stoppen behoefte hebben om iets te rechtvaardigen dat ze zelf hebben besloten. Het is alsof ze niet gewoon kunnen accepteren dat ze een aankoop hebben gedaan die ze waardeerden.
En mensen vragen zich af waarom de subreddit zo giftig is.
Is het echt zo moeilijk om gewoon te accepteren dat je iets leuk vindt? Moet je echt anderen kleineren om jezelf ervan te overtuigen dat het de moeite waard was?
Elke keer dat ik iemand hoor zeggen dat anderen gewoon “gerechtigd” zijn of “mensen klagen graag”, denk ik dat ze intern worstelen met hun beslissing, en in plaats van erover na te denken, projiceren ze hun onzekerheid op anderen.
Kan je niet aan zelfreflectie doen omdat je teveel bezig bent anderen aan te vallen.
Ik wacht op een korting om het te krijgen. Ziet er goed uit, maar de prijs is echt wat te hoog.
Houd me downvote, als je wilt, deze DLC is erg goed volgens mij. Ik ben er.
Ik snap de haat niet echt. Ik heb er enorm veel plezier van, ja, er waren wat bugs, maar bijna alles is erg leuk.
Het is een goede DLC. Het was de moeite waard voor de saleprijs die ik heb betaald. Anders is het te duur.
De prijs suckt, maar het is een heel goede DLC in mijn opinie.
Het zou volgens mij rond de 70% moeten zijn.
Geweldige factie, zeer gedetailleerd, maar de 3 LL’s spelen niet echt anders en hebben bijna identieke beginsituaties met een leuke maar zeer beperkte roster. Het lijdt ook onder dat Ulrika volledig losstaat van de DLC terwijl het tegelijk duurder wordt.
De echte voordelen waren de patch, de afstandseenheden zijn veel responsiever.
Herinner je je nog dat ze zeiden dat ze de belegeringen in TW1 zouden fixen?"},{