Maar ik weet niet of er een dag 1 patch is
Ik raad Avast Secureline of Avira Phantom VPN aan
Het werkt voor mij op Fallout 4 en XCOM 2
Maar ik weet niet of er een dag 1 patch is
Ik raad Avast Secureline of Avira Phantom VPN aan
Het werkt voor mij op Fallout 4 en XCOM 2
Nou, ik denk dat het goed is dat ik in Australië woon.
Ik logde net in met een Australische VPN en zo lijkt de pagina in de winkel.
Het lijkt dat er één wereldwijde releasedatuma is.
Leuk, ik kan vandaag spelen, bedankt!
Het lijkt te werken, Steam pakt de bestanden uit terwijl ik typ! Veel dank!
Ik ben niet zo trots op mijn ongeduld though… ![]()
Ik heb net ingelogd met een Australische VPN. Het zei 1 uur
Avira Phantom
De aftelling in de Steam-klant verandert niet, maar wanneer het ontgrendelt in Australië/Nieuw-Zeeland, kun je het starten met VPN.
Bekijk de webwinkel om de Australische aftelling te zien terwijl je op VPN staat.
Ik denk dat je VPN nodig hebt om te spelen. Zet het uit wanneer het spel in jouw regio wordt uitgebracht. En vergeet niet Steam opnieuw te starten als je VPN aan/uit zet.
Koop niets in de winkel (ook geen cadeaus) als VPN actief is. Dit kan je account opschorten.
Sorry voor mijn slechte Engels.
Start het een keer op >> Exit >> Zet offline modus aan in Steam >> Zet VPN uit >> Speel het spel.
Hmm, raar, werkt in de browser maar niet in de desktop app.
Je hebt geen VPN nodig, zet gewoon Steam in offline modus voordat je VPN uitzet. Laat Steam offline voor zolang je wilt spelen voor de release. Dit heb ik gedaan met Doom en Prey.
Het spel is uit in Australië
Yei
Nu uitpakken
Hier is een gids die ik heb gebruikt voor Fallout 4.
Oké, ik heb mijn best gedaan om een gratis VPN voor je te vinden.
Het beste dat ik kon vinden is VyprVPN, dat een proefversie heeft. De betaalde versie is betrouwbaar en een concurrent van de VPN die ik gebruik, Private Internet Access of PIA.
MEGA WAARSCHUWING: HET NIET VOLGEN VAN DEZE STAPPEN KAN ZELDEN LEIDEN TOT EEN VERWIJDERING VAN JE ACCOUNT VOLGENS STEAM GEBRUIKERSOVEREENKOMST. JE WORDT BEGEPERST ALS JE IP WIJZIGT/VPN GEBRUIKT TEGEN DE REGELEN EN STEAM OPEN HEBT.
Het is het beste om deze stappen een uur of twee voor de release te doen.
STAP EEN
Download de VPN
STAP TWEE
Voer de installatie uit en stel in naar wens.
STAP DRIE
Zorg dat je Steam in offline modus hebt en uitgelogd en gesloten. Gewoon om zeker te zijn.
STAP VIER
Activeer de VPN naar de regio die je wilt. (In dit geval Nieuw-Zeeland).
Het is nu 16 uur voor 12 uur 's nachts Noord-Amerika Oost.
STAP Vijf
Open Steam in offline modus.
STAP ZES
Zorg dat het spel werkt door het te starten. Maar speel nog niet echt, offline modus slaat geen speeltijd of achievements op.
STAP ZEVEN
Ga weer online, maar laat je vriendenlijst status op offline staan. (Luiers willen je misschien rapporteren omdat ze fucked zijn).
STAP ACHT
Speel Fallout als een Nieuw-Zeelander tot de daadwerkelijke lanceertijd.
STAP TIEN omdat 7 9 heeft opgegeten…
Geniet ervan.
Als er iets anders is, kun je me hier of op Kik of op Steam berichten.
Kik is dezelfde gebruikersnaam en dat geldt ook voor Steam.
Ik waarschuw je ook nogmaals dat het mogelijk is dat Steam je in ZEER zeldzame gevallen verbant, maar zolang je de VPN de hele tijd gebruikt en hetzelfde uitschakelt als je hem hebt aangezet, ben je fine. Stappen hieronder. Ik heb dit gedaan voor Skyrim en het zal hier ook werken.
Steam in offline modus
Steam afsluiten
VPN uitzetten / Verwijderen
Steam opnieuw starten
Spelen.
Ik ben niet verantwoordelijk als je toch wordt verbannen, omdat ik ook dit risico neem en we kunnen in de problemen komen. Het risico is klein.
Ja, ik ook, duurt wel even op een EVO 85ß met een i5 6600k die draait op 4.4GHz.