Staking in China en VPN-keuzes

Hi allemaal. Ik ben nieuw in deze gemeenschap en heb een passie voor staking in Eth 2.0. Ik woon momenteel in China en gebruik ExpressVPN voor mijn dagelijkse gebruik. Zonder VPN kan ik de Ethereum-website bezoeken, maar kan ik de Eth 2.0-pagina niet openen. Dus mijn eerste vraag is of ik een VPN moet gebruiken om te gaan staken. En als ik wel een VPN gebruik, zou dit dan problemen kunnen opleveren, zoals een sliding?

Ook, als ik een VPN zou gebruiken, zou dat dan problemen kunnen opleveren, zoals een sliding?

Niet in dat opzicht, maar ik zou de wetten van China rond VPN’s raadplegen. Ik ben er vrij zeker van dat ze niet toegestaan zijn. En probeer verder uit te vinden wat de gevolgen zijn als je wordt betrapt (gok minder van belang als je geen Chinees bent?)

Een VPN geeft je mogelijk niet de QoS die nodig is voor staking.

plucky dime faulty melodic airport humor grab seed wistful bedroom

Dit bericht is massaal verwijderd en geanonimiseerd met Redact

Als alle eth2.0-webpagina’s toegankelijk zijn, heb ik dan echt een VPN nodig voor staking? Hoe weet ik dat zeker? Ik vraag dit omdat VPN’s in het Midden-Oosten uiterst traag worden gemaakt.

Als peer-to-peer netwerk, zodra je de launchpad hebt gepasseerd, is een VPN mogelijk niet nodig als je normaal contact kunt maken met Ethereum zonder VPN.

Mijn advies is om een knooppunt op te zetten zonder een validator actief (buiten de VPN) en te zien of het de keten kan synchroniseren.