Aanraders voor de snelste VPN-dienst in de Bay Area, met snelle lokale servers die niet overbelast zijn? Snelheid is de eerste overweging, ik wil mijn gigabit-verbinding optimaliseren, maar andere overwegingen zijn ondersteuning voor WireGuard en een redelijke prijs.
Je gaat je gigabit niet volledig benutten met een VPN, zelfs niet met WireGuard. Ik stel voor om Striesand op Azure of AWS in deze regio op te zetten, ze bieden allebei proefaccounts, of een Colobox op HE in Fremont. Ik denk dat Linode ook een service in Fremont heeft.
Ik kan PIA aanbevelen, zij hebben een Silicon Valley server en een California server, je kunt de bandbreedte hier zien https://www.privateinternetaccess.com/pages/network/
Nu ben ik de enige VPN die ik heb gebruikt, dus ik kan niet veel zeggen, maar ik kan zeggen dat de Silicon Valley server 99% van de tijd prima is, ik kan videobellen en streamen zonder problemen. Mijn huis krijgt 180 Mbps, en ik haal die snelheden zonder problemen.
Dit is een interessant punt - twee vragen. Ik had Algo geprobeerd - is er een reden waarom je Streisand aanbeveelt? Daarnaast herinner ik me (hoewel ik misschien verkeerd heb ingesteld) dat ik kosten moest betalen voor bandbreedte, vooral uitgaande kosten - tips om te zorgen dat AWS/Azure niet te duur wordt?
Bedankt!
Dank je voor de aanbeveling, ik ga ze bekijken!
Ik vind Streisand omdat het op veel cloudservices werkt en een reeks VPN-diensten instelt. Veel klik-om te installeren.
Je moet billing alerts instellen zodat je weet dat je je overdracht limiet overschrijdt. Het gebeurt op Linode op beide manieren! Je kunt altijd LowEndTalk bekijken als je het goedkoop wilt houden.
Voorzichtig, ze zijn de laatste jaren uit de gratie gevallen bij de privacy-gemeenschap… Ik geloof dat ze zijn overgenomen door een VPN-conglomeraat met een twijfelachtige staat van dienst. Zoek wat meer op Reddit als dit je zorgen baart.