Smitte gebruikt VPN router

Dat is een vrij slechte setup lol.

Ik ben er zeker van dat ER NIETS zal gebeuren de komende tijd. Ik heb vaak ‘vakantie’ gehad zonder mijn persoonlijke VPN te gebruiken en niemand heeft me ooit iets gevraagd. Ze hebben ook andere dingen te doen, misschien zichzelf ook op vakantie.

Benieuwd naar hoe jouw bedrijf dat zou weten.

Je gebruikte Mango, dus je hebt niks op je computer geïnstalleerd.

Ik gok dat het hetzelfde is als bij Netflix; ze genereren lijsten van datacenter-IP’s die VPN-servers gebruiken en flaggen die?

Ik neem aan dat je een verstandige server hebt gekozen uit het aanbod van de VPN-provider?

LTT deed ooit een stukje over een P2P VPN waarbij individuen hun bandbreedte delen.

Ik denk dat de risico’s dat mijn ISP aangeeft wat iemand anders met mijn internet deed te gebruiken te groot zijn, vooral in de VS.

Je springt ook ongetwijfeld van staat naar staat, omdat het systeem een nieuw uitgangspunt moet vinden als de server die je gisteren gebruikte uitvalt.

Maar dit geeft je een residentieel IP-adres, waardoor het blokkeren van datacenters wordt opgelost.

Het opzetten van een OpenVPN-tunnel naar het huis van een vriend, of je eigen huis, is de beste oplossing. Mijn beperkte begrip is dat dit met Mango de VPN-onderdelen dichtklikt?