Hey Bitdefender Team,
Ik heb Bitdefender Total Security 2020 geïnstalleerd op mijn Windows 10-machine.
- Editie: Windows 10 Home
- Versie: 2004
- OS-ondersteuning: 19041.572
- Ervaring: Windows Feature Experience Pack 120.2212.31.0
Ik heb alle nieuwste Windows-updates geïnstalleerd en ben deze maand overgestapt op een internetverbinding van 100 Mbps.
Wanneer ik een snelheids test doe op Fast.com of Netflix stream op Windows, gaat de internetsnelheid nooit boven 10 Mbps. Terwijl het op mijn Mac zonder Bitdefender volledig tot 100 Mbps gaat. Op Windows heb ik geen problemen als ik test op speedtest.net. Het lijkt alsof alleen Netflix wordt beperkt. Ik ervaar dit al de laatste maand sinds ik ben overgestapt op deze nieuwe ISP met 100 Mbps. Na veel troubleshooting, ontdekte ik dat het verwijderen van Bitdefender TS alles normaal maakt op Windows. Daarna heb ik geprobeerd Bitdefender opnieuw te installeren, maar zodra het geïnstalleerd en ingeschakeld is, wordt de snelheid op fast.com beperkt tot 10 Mbps.
Ik heb de Bitdefender Firewall en andere services uitgeschakeld, maar dat helpt ook niet. Ook heb ik geprobeerd deze https://www.bitdefender.com/consumer/support/answer/3766/ te raadplegen zonder succes.
Help alstublieft.
100 Mbps-plan is goed, maar het hangt ook af van je systeemvereisten, grafische kaart of processor. Bitdefender verbruikt veel CPU en het is geen lichte oplossing.
u/imdarkray Ik snap het, dat gaat allemaal over profielen. Je kunt overschakelen naar het Movie Profiel, of Autopilot.
Oké, als je deze stappen al hebt geprobeerd maar geen verbetering hebt gezien, moet je een case openen bij het technische team via [email protected]. We kunnen zo dieper troubleshootend te werk gaan. Bedankt alvast!
Ik heb een Intel Core i7 7e generatie, 16GB RAM, en 1 TB Samsung EVO schijf. CPU- en geheugengebruik is altijd gemiddeld. Ik denk niet dat dit de reden is. En waarom hebben andere servers geen probleem, het ligt specifiek aan Netflix/Fast.com.
Ik heb BD TS en 100 MB internet (U/D). Ik gebruik ook Netflix. Ik heb geen problemen en mijn snelheids test geeft 100 Mbps…Je noemde geen problemen met Netflix kijken, dus wat is het probleem? Ik snap dat je je zorgen maakt over de 10 MB op fast.com en dat het probleem verdwijnt als je fast.com verwijdert, maar als je geen problemen hebt…Misschien is het je NIEUWE internetprovider? Ook merk ik geen overmatig CPU-gebruik door BD TS.
Even een gedachte. Veel succes!
Ik heb net gekeken met Fast.com (via wifi) en haal 98 Mbps DL en 120 UL. Ik denk dat het niet door BD komt.
Dank je. Maar geprobeerd. Werkt niet. Geen effect.
Dank je. Ik heb dat al gedaan op dezelfde dag dat ik hier gepost heb. Ik communiceer met het ondersteuningsteam en heb nog geen oplossing gevonden. Het is nu 5 dagen geleden sinds ik de log heb gedeeld en de laatste reactie heb ontvangen. Ik wacht nog op een update.
Voor hoge snelheden wordt een goed Fiberlink-plan + een gigabit-router aanbevolen.
Ik begrijp dat je het probleem niet hebt, maar het is ook niet onwaar dat ik het wel heb. Het zou gerelateerd kunnen zijn aan compatibiliteit tussen mijn ISP en Bitdefender, maar het is hier makkelijker en goedkoper om antivirus te veranderen dan mijn ISP. Om het duidelijk te maken, ik ondervind het probleem bij het streamen op Netflix - het buffert, geeft fouten-langzame internet of streamt in lage kwaliteit. Het verwijderen van BD TS of het gebruik van WARP+ lost het probleem met traag internet op. Het is dus niet onjuist om te zeggen dat er ook een probleem met BD TS is.
Ik heb slechts 100 Mbps nodig en ik heb al een goede glasvezelverbinding en de router die ik gebruik is ook een gigabitrouter.
Ik bedoelde niet te impliceren dat jij het probleem niet hebt, ik geloof dat je het hebt. Gebruik je BD VPN of een andere VPN? Ik kan Netflix niet laten werken met mijn Nord VPN, dus doe ik het gewoon niet. Hoewel Nord zegt dat ze compatibel zijn, is dat niet op mijn systeem. Mijn ISP is Frontier FIOS trouwens. FWIW. Hopelijk los je dit op!