Remote login naar CSIF

Hoi! Is het iemand gelukt om recent via ssh op afstand in te loggen bij de CSIF? Ik heb de VPN van de bibliotheek geprobeerd, maar dat zorgt er gewoon voor dat alles op mijn laptop, zoals Chrome, niet meer werkt. Ik heb het ook geprobeerd toen ik daadwerkelijk op de campus was, maar het heeft niet geholpen. :frowning:

Mijn professor gaf ons vorig jaar deze gids tijdens mijn masterles: https://docs.google.com/document/d/1Zu6FPeiJv2erSm4ldKM1ncPcGL9lmq3KbHWOHzYsB-E/edit

De VPN van de bibliotheek verhindert dat je bepaalde apps en websites kunt gebruiken. Je zou de gewone VPN moeten proberen: vpn.ucdavis.edu.

Ik moet hetzelfde doen. Ik kreeg een leeg scherm toen ik de putty-interface opende. Zit je in ECS50 met Aaron?

Helaas, ik kan niet inloggen nadat ik de instructies heb gevolgd. Bedankt voor de gids in ieder geval!

De VPN van de bibliotheek is wat de instructies van de CSIF aangeven dat ik moet gebruiken, maar toch bedankt! Ik dacht dat het zou werken als ik op de campus was, maar dat deed het niet.

Nee, ECS150. Ik weet niet of het alleen mijn terminal is of dat de CSIF niet werkt.