Dus als beginner heb ik een maand bij Real Debrid gekocht en alles was geweldig. Ik zag dat mijn account was verlopen en ik was klaar om 6 maanden te kopen. Het dwingen tot een verandering zodra ik inlogde. Ik heb e-mails veranderd en kon inloggen.
Het liet me niet toe een plan te kopen. Het beweerde dat ik een VPN aan had en dat ik het uit moest zetten om betaalopties te ontgrendelen. Eigenlijk lijkt het crypto toe te staan, maar ik heb geen.
Op een andere pagina zegt het dat mijn “ISP of VPN-provider IP” op de website is “geblokkeerd”. Het geeft correct mijn IP-adres, dat zeker geen VPN is. Ik heb het geprobeerd vanaf een ander apparaat (dat niet eens iets heeft dat op een VPN lijkt). Geen verandering. Als ik op mijn account klik, heeft het accurate informatie over mijn ISP, IP-adres, enz.
De “herkenning” van Real Debrid is waardeloos. Het zegt niet alleen onjuist dat ik een VPN heb, maar een paar keer beweerde het ook dat het een mobiele verbinding detecteerde en vroeg of ik toch door wilde gaan. Ik zat op mijn thuis wifi, op een apparaat dat ALLEEN WiFi heeft.
Ik heb eigenlijk toegang tot een VPN op hun VPN-whitelist (van samenwerkende IP’s), maar ik weet niet of het me zou laten kopen met een betaalpas of dat het gewoon mijn account/IP zou blokkeren.
Ik kan misschien een nieuw account maken, maar IP-problemen opnieuw.
Is er geen klantenservice om contact mee op te nemen?
Denk dat ik het van hieruit met All Debrid ga proberen?! Het is interessant dat dit niet gebeurde totdat mijn eerste abonnement was verlopen…
Het is iOS / Safari / Apple. In de instellingen onder Safari, zet “verberg IP-tracking” uit. Dit komt duidelijk in de weg, want toen ik het uitschakelde, kon ik gewoon kopen.
Ik had dit probleem en na de antwoorden hieronder ben ik naar hun helppagina gegaan nadat ik heel ver in de crypto-wereld was gedoken.
Hun FAQ’s losten het voor mij op. iOS Private relay mode stond aan, zet het uit in je WiFi-instellingen op de telefoon, ververs de pagina en probeer opnieuw. Het werkte meteen.
Ik heb altijd Real Debrid met een VPN gebruikt zonder echt probleem. Toen ik net begon, moest ik een screenshot sturen van mijn VPN-app die het IP-adres toont als bewijs, en dat was het einde. Hun klantenservice reageert meestal vrij snel (binnen 24 uur in mijn geval). Log gewoon in op hun website, je moet de contactlinks zien. Aangezien je zegt dat je geen VPN gebruikt en ze zeggen dat je dat wel doet, maak dan een screenshot van ‘whatismyipaddress.com’ die laat zien dat je IP klopt, en misschien een screenshot van whois per IP (zoek dat op Google, je vindt wel links) waarop ze info voor je IP laten zien. Hopelijk lost dat het op. Succes!
Mijn ISP op real debrid stond ooit als nordvpn vermeld, dat ik bijna altijd gebruik, en dat heeft nooit problemen veroorzaakt. Ik bedoel, mensen gebruiken Rd voor beveiliging, dus is het logisch dat ze VPN’en gebruiken. Streaming vanaf meer dan één apparaat tegelijk kan een probleem zijn, maar dat weet ik niet zeker omdat ik dat niet doe.
Hoi OP! Ik heb precies hetzelfde probleem als jij. Ze denken dat mijn ISP VPN gebruikt of zo. Ik heb het geprobeerd op mijn mobie-verbinding en betaalopties zijn niet meer grijs. Sorry dat ik je draadje necro, maar misschien helpt het mensen die hier via Google komen.
Ik heb eraan gedacht, maar ze hebben een probleem met mijn IP WANT ze denken dat het een VPN is.
Ik wilde het niet proberen door een VPN aan te zetten voordat ik op een of andere manier contact met hen opnam, wil geen reden geven voor hun bizarre volharding dat ik een VPN gebruik.