Op zoek naar een goede bron voor streaming van 3D-films, ik heb 3DOnlinefilms geprobeerd, maar of ik krijg geen enkele video geladen (niets gebeurt wanneer ik op de afspeelknop druk nadat ik ingelogd ben) of als ik het eens voor elkaar krijg, kan ik het niet in 3D weergeven, ik heb de ingebouwde browser van de Quest geprobeerd en ik heb Cirtual Desktop geprobeerd.
Ja, ik zit in full screen, ja, ik heb 3D SBS geselecteerd, maar ik krijg alleen zij-aan-zij beelden.
Alle hulp hier zou geweldig zijn, bedankt bij voorbaat.
Ik gebruik stremio en stream gewoon 3D-films direct naar mijn Quest. Er zijn volop gidsen op deze forums. Alles is gratis en werkt geweldig als je het goed hebt ingesteld.
3dflickfix.net is mijn site, we staan streaming vanaf je pc toe. Het is betaald. Maar het zal beter werken voor wat jij wilt omdat je niet op een slechte browser hoeft te kijken, je kunt elke normale kijkapp gebruiken zoals skybox etc.
Download gewoon Qbittorrent, ga naar de zoekbalk en typ “3d MVC” of “3d AVC,” sorteer op grootte. MVC/AVC is het bestandsformaat dat 3D Blu-ray gebruikt en ziet er veel beter uit dan bijna alle SBS-bestanden, en torrents zijn gratis.
Gebruik Skybox (was VEEL goedkoper dan 4XVR voor $6,99 en heeft dezelfde functies). Ik heb problemen met DLNA, omdat 25-40 GB per film best veel is voor mijn opslag maar ik heb een paar films gedownload om te beginnen. Geweldige service die je aanbiedt