Proton werkt niet op mijn router

Eigenlijk werkte het ongeveer een maand, maar vandaag stopt het ermee. Gewoon eindeloos verbinding…
Ondertussen werkt de Proton VPN app prima op dezelfde wifi op mijn Android en mijn pc.
Ik gebruik Wireguard.
Heeft iemand suggesties of een oplossing?

Hier is geen informatie

Eerste eenvoudige stap: Heb je geprobeerd de router volledig los te koppelen van de stroom? Wacht daarna 30 seconden, sluit de router weer aan. Controleer daarna of de VPN-verbinding tot stand komt (als dat meestal automatisch gebeurt).

Welk router gebruik je? Het kan routergerelateerd zijn en niet Proton. Ik draai een Wireguard-configuratie op mijn Asus en het werkt geweldig

https://media1.tenor.com/m/eqqPlamdM1gAAAAd/hello-it-have-you-tried.gif

Hallo, hetzelfde probleem, het werkte eerst goed, maar nu niet meer verbinden.. heb je een oplossing gevonden?

Ja, sorry. Maar informatie over mijn router helpt je niet in deze situatie. Mijn router is ASUS AX6000. Ik heb aangepaste firmware (merlin).
Na wat zoeken, begrijp ik dat OpenVPN en Wireguard protocollen door mijn provider worden geblokkeerd. Op mijn smartphone en pc gebruik ik een stealthprotocol, daarom werkt het wel.
Dus… kan ik op de een of andere manier stealth protocol gebruiken op mijn router? Ik heb geen informatie kunnen vinden op de officiële Proton-website.

Kek, ik weet het niet. Ik heb geprobeerd de router opnieuw op te starten, dus… ik zal proberen hem volledig uit te schakelen.

Hetzelfde voor mij; geen informatie, geen oplossingen kunnen worden voorgesteld.

Ja man, ik gebruik Amnezia VPN en Amnezia WG-protocol)

Het werkt niet, eigenlijk begrijp ik dat OpenVPN en WireGuard-protocollen in mijn land worden geblokkeerd, dus… daarom werkt het niet op de router.