Project Fika, Port Forwarding of Radmin?

Dacht erover om Project Fika met mijn vriend te proberen, maar ik weet niet zeker wat veiliger is? Ik weet eigenlijk niets over het openen van poorten, dus ik weet niet precies waarmee ik mijn netwerk open.

Radmin was zo makkelijk op te zetten dat ik aangenaam verrast was

Radmin verbaasde me hoe makkelijk het was om op te zetten. De andere die ze aanbevelen is een grote verspilling van tijd. Had geen zin in port forwarding

Ze hebben instructies en een port forwarding tool op hun Discord.

Ik geef persoonlijk de voorkeur aan Tailscale – het heeft meer beperkingen dan Radmin, maar het ziet er niet zo slecht uit.

Radmin is een veel betere hamachi. Het werkt gewoon ™ op de een of andere manier. Ik begon het te gebruiken toen ze de C&C-games opnieuw uitbrachten op Steam en het is geweldig.

De standaard server ‘spt-aki’ is niet beschikbaar, ik weet hoe ik het moet instellen. Ik speelde het gisteren 3 uur lang en het was prima, maar vandaag kan ik niet connecten met de server. Heeft iemand hetzelfde probleem en kan hij het oplossen? Ik heb een volledige frisse installatie van SPT geprobeerd en nog steeds niets.

Weet iemand of het werkt met Hamachi?

Project Fika is open source. En ik gebruik Radmin zonder problemen.

Hoe betrouwbaar is het? Is het vrij bekend als het gaat om dat soort VPN’s?

Hoe gebruik je Tailscale? Voeg je meer gebruikers toe aan je netwerk of deel je gewoon je machine met anderen? Ik heb Tailscale geprobeerd en het werkte prima, maar ik overweeg nu hoe ik meer dan 3 mensen kan toevoegen (de maximum vrije laag).

Ik geloof dat het dat doet

Ah ok, leuk, hoorde iemand zeggen dat het gesloten bron is, dus ik was niet zeker lol. Maar een snelle vraag, moet de persoon die zich bij je server voegt ook Radmin hebben of kunnen ze gewoon het IP invoeren van de SPT-server?

Eerlijk gezegd geen idee. Ik heb Hamachi geprobeerd, waarmee ik bekend ben van lang geleden, maar ik kreeg het gewoon niet aan de praat. Radmin is geweldig geworden sinds ik het heb ingesteld, mijn groep blijft verbonden en we hebben geen problemen gehad.

Jullie moeten allebei Radmin draaien. Dus jij als host zet een Radmin-netwerk op, en de client sluit daarbij aan. Vervolgens laat je ze jouw Radmin IP invullen in de launcher-instellingen van SPT-AKI. En alle code van Project Fika staat op GitHub, dus geen idee waarom iemand zou zeggen dat het niet open source is.

Dankje, dat klinkt vrij simpel. Tenminste vergeleken met port forwarding lol. Ja, degene die zei dat SIT beter was omdat het open source is, en Fika niet, maar aangezien het op GitHub staat, snap ik niet waarom het niet open source is lol.

De host vult de Radmin-IP in hun configuraties in, doet de andere persoon dat ook?

Als iemand die begon met SIT en overstapte op Fika, vertrouw me, Fika is veel beter. Minder bugs, betere prestaties, betere functies, betere mod-ondersteuning.

100% FIKA is beter dan SIT, we hebben uren geprobeerd met SIT, eindeloze fouten, configuratieclashes, niet gevonden dit/dat, FIKA was direct en meer of minder perfect.