Volgde de instructies en kwam bij het inloggen op Pulse Secure. De laatste stap was inloggen met de Kerberos-gegevens. Probeerde het en zegt dat het ongeldig is, ik log in op mijnucdavis met dezelfde gegevens en het werkt. Heeft iemand anders hetzelfde probleem?
Ik had dit probleem en wat voor mij werkte was: ga naar Systeemvoorkeuren, dan naar “Beveiliging & Privacy”. Ga naar het tabblad “Algemeen” en kijk onderaan dat venster bij de sectie “Sta apps toe die gedownload zijn van” op een bericht dat Pulse Secure wordt geblokkeerd en klik op de “toestaan”-knop.
Ik weet niet zeker of dat het probleem is dat je hebt, maar hopelijk helpt dit! ![]()
Van de bibliotheekwebsite:
Mijn campus-ID en wachtwoord werken niet met de nieuwe Pulse Secure-client, maar ik kan inloggen bij andere campusdiensten
De Library VPN gebruikt je campus-ID en wachtwoord voor authenticatie. Als ze niet werken, dan is de campusdienst die de Library VPN gebruikt voor authenticatie niet correct gesynchroniseerd met je campuscomputaccount en moet je je wachtwoord opnieuw instellen.
Bezoek alsjeblieft UC Davis Knowledge Base voor instructies over hoe je je wachtwoord wijzigt.
Na het resetten, zou je dan moeten kunnen inloggen op de Library VPN.
Bron: https://www.library.ucdavis.edu/service/connect-from-off-campus/vpn-questions-known-issues/"},{
Dit is een vreemde, maar voor mij persoonlijk zal mijn Pulse Secure-toegang niet authenticeren als ik Bluetooth heb ingeschakeld en/of een tweede scherm heb aangesloten op mijn Mac. Het hoeft niet voor iedereen het geval te zijn, maar het is het proberen waard.
Ik had hetzelfde probleem… geen idee wat ik moet doen
Begrepen, ik laat je weten of het werkt. Dank je wel!