Problemen met Android

Ik gebruik NordVPN op mijn Android-apparaat.
Ik heb constant verbindingsproblemen wanneer ik VPN ingeschakeld heb, met en zonder bedreigingsbescherming, en ik heb alle combinaties geprobeerd, met verschillende protocollen. Sommige werken beter dan andere, maar duren nooit langer dan 10 minuten.

De enige “oplossing” die ik vind, is split tunneling gebruiken, maar daarmee is er geen enkel nut meer aan het VPN te verbinden..

Ik heb troubleshooting met support geprobeerd. Support vertelde me om IPv6 uit te schakelen, omdat NordVPN dat nog niet ondersteunt, en dat deed ik ook. Dit loste enkele problemen op met apps die niet correct werkten, maar de snelheid blijft ongelooflijk traag.. vooral op YouTube.

Is er een oplossing hiervoor?

Ik voel me als een idioot omdat ik een abonnement van 2 jaar heb gekocht :smiling_face_with_tear:

Hetzelfde, het is een ramp op Android. Ik moet elke paar seconden opnieuw verbinden omdat het gewoon stopt, er laadt niets meer, maar op pc is dat niet het geval

Ik heb hetzelfde probleem sinds enkele weken. Ik heb net het VPN-protocol gewijzigd naar OpenVPN UDP en het lijkt hiermee te werken.

Zelfde probleem hier. Mijn verbinding stopt met werken en ik moet elke tien minuten opnieuw verbinden.