Probleem met gebruik van vpn met kodi (China) (nord vpn) (pi3)

Ik heb een abonnement op Nord VPN en voordat ik naar China ging, heb ik mijn box ingesteld met Zomboided VPN manager voor OpenVPN. Het leek prima te werken in Engeland, maar kan geen verbinding maken in China.
De VPN werkt goed op mijn telefoon, alleen niet op mijn box. Het geeft me geen optie om mijn verbinding naar een andere server te veranderen en geeft gewoon ‘kon niet authenticeren met VPN provider…’ als ik op de eerste VPN-verbinding klik.

Ik ben niet geweldig in netwerken etc., maar als iemand mij kan helpen, zou dat geweldig zijn. Dank je.

Ja, ze zitten op hetzelfde WiFi, geen problemen met mijn telefoon of laptop.

Ik zou gewoon mijn laptop kunnen gebruiken, maar ik heb deze box duizenden kilometers meegedragen en ik geef het niet zomaar op :grin:

Ik stel voor dat je een ander vpn-dienst probeert. In mijn mening is PureVPN de beste VPN voor Kodi. Ik gebruik PureVPN omdat geen enkele andere dienst kan tippen aan PureVPN. Als je gedetailleerde informatie over PureVPN wilt lezen, bezoek dan Cnet.com, Pcmag.com en https://rivipedia.com/purevpn-review/. Alle sites vermelden gedetailleerde informatie over PureVPN, dus ik hoop dat dit je helpt.