Proberen om mijn Summer of Galaxy-shirt en hoed te krijgen, maar hij zegt dat ik hem al heb ingewisseld terwijl ik dat niet heb. Heeft iemand anders dit probleem?

Proberen om mijn Summer of Galaxy-shirt en hoed te krijgen, maar hij zegt dat ik hem al heb ingewisseld terwijl ik dat niet heb. Heeft iemand anders dit probleem?

Voor iedereen die dit wil proberen.
Gebruik de HOLA VPN voor Chrome.
Maak een nieuw account terwijl je vanuit de VS surft.
Ik gebruikte postcode 75001

Alles werkt prima

Bewerken: postcode gewijzigd

Ik heb precies hetzelfde probleem

Ik probeer momenteel contact op te nemen met Samsung support hierover, zal binnenkort een update geven.

Zelfs met een VPN wordt de code voor mij niet ingewisseld, is er iemand die alsjeblieft een code voor mij kan inwisselen met mijn e-mailadres? Ik zou die Samsung-kleding graag hebben :confused:

Ja, hetzelfde probleem hier

Ik heb het ook… Ik denk dat het een fout aan hun kant is.

Wie komt in aanmerking voor de Summer of Galaxy Owner Rewards?

Alle eigenaren van in aanmerking komende Samsung-apparaten komen in aanmerking voor Owner Rewards. Elke inwoner van de VS/DC die minstens 18 jaar oud is. Voor meer details, zie de Algemene Voorwaarden onderaan de pagina.

Bewerken: Het werkt als je een VS-account aanmaakt. Heb het net geprobeerd.

Ik heb de aanbieding twee keer ingewisseld en beide codes werkten voor mij

Moet je geen telefoon kopen om dit te krijgen?

Had dit, gebruikte een VPN en typte een willekeurig e-mailadres zonder verband met Samsung. En het werkte

De manier waarop ik dit heb opgelost is door een tijdelijk e-mailservice uit de VS te gebruiken. Uiteindelijk heb ik dat adres geaccepteerd nadat ik een account met een Amerikaanse postcode had gemaakt, een VPN gebruikte, maar mijn UK e-mailadres en alternatieve e-mails typte. Ik denk dat het de locatie van je e-mailadres detecteert en blokkeert? Dit is het enige dat ik kreeg

Ik ging via de Samsung Summer Galaxy rewards portal, dat hetzelfde bericht gaf. Samsung chatondersteuning vertelde me twee “oplossingen”:

1. “Ik vraag u alstublieft een nieuw Samsung-account te proberen en te controleren of dat werkt.”(WTF?!)
  2. “Aangezien de promotie net is begonnen, geef het 2-3 uur voordat je het opnieuw probeert te ingewisselen. Hierdoor kan het zijn dat je het bericht krijgt dat je het al hebt ingewisseld.”

Zeer behulpzaam. Nog geen items en ik ben een US-gebruiker.

Thunder VPN op Android en EmailOnDeck op mijn desktop werkten voor mij! Ik wachtte ook een paar minuten nadat ik het Samsung-account had gemaakt voordat ik het aanbod probeerde te redeemen.

Waar is mijn exclusieve Applin Apple T-shirt?

Ik heb dit net 4 keer geprobeerd met Hola VPN, verschillende postcodes en ik krijg het nog steeds niet voor elkaar :frowning:
Het blijft zeggen dat ik de code al heb ingewisseld, kun je me helpen?

Hola VPN heeft de reputatie dat het echte malware is, en niemand zou het moeten gebruiken: http://adios-hola.org/

Samsung Rewards voor Pokémon GO is alleen voor de VS… Niantic deed het weer…

Van welke regio kom jij?

Ik heb het net geprobeerd, zelfs met een US VPN en het werkte nog steeds niet. Heb je net een account gemaakt met een Amerikaanse postcode?