Hey, net nu aangemeld voor het tweejarige PIA-abonnement. Toen ik de nieuwste versie van de app (v3.5.3) op mijn MacBook Air met Sonoma 14.0 installeerde, kreeg ik een bericht dat iCloud Private Relay was uitgeschakeld.
Het spelen met de instellingen had geen effect, en ik vond deze oude draad van een paar jaar geleden waar iemand anders hetzelfde probleem had. Is dit nog steeds niet opgelost na twee jaar? Thanks voor alle hulp om dit op te lossen. https://www.reddit.com/r/PrivateInternetAccess/comments/shb96d/pia_and_icloud_private_relay_on_macos_12/
Hoi. We werken momenteel aan een split tunnel-functie voor macOS (waarschijnlijk binnenkort in bèta) die hierbij zou moeten helpen. We laten de subreddit weten wanneer de bèta beschikbaar is!
We hopen binnen deze termijn een bèta te hebben. Maar ik kan niets beloven. Maar absoluut vroeg dit jaar zullen we het uitrollen.
Niet langer vroeg dit jaar, is dit inmiddels uitgebracht? Nog steeds geen compatibiliteit voor mij met PIA en iCloud Private Relay op Sonoma 14.6.1
u/PIAJohnM, ik check hiervoor nogmaals. Nog steeds geen compatibiliteit, nu met macOS Sequoia 15.1
Is hier een update over? Ik heb private relay in Safari nodig en PIA VPN split tunnel voor een andere app transmissie, werkt dit al of deactiveert dit private relay?
Dit onderwerp blijft constant in de thread (voor nu), nog steeds geen compatibiliteit. u/PIAJohnM