Privacy Tip: Riseup.net biedt nog steeds de beste radicale beveiligingsbescherming voor anarchisten, activisten, vluchtelingen, degenen die privacy nodig hebben

Verstuurd :slightly_smiling_face: (Ze zijn niet beperkt, maar vervallen binnen enkele maanden als ze niet worden gebruikt)

Ook als je zelf hosten te technisch uitdagend vindt, steun dan r/FreedomBox, dat werkt aan een gebruiksvriendelijkere ervaring voor het runnen van je eigen persoonlijke server.

Maar hij is dat niet en jij bent bezorgd om onzin die geen zin heeft. De meeste mensen zijn geen techbros die gewoon een VPS kunnen opzetten en hun eigen server hosten. Ga je een betere radicale server bouwen of ga je alleen klagen over iets dat Riseup zo vaak heeft verduidelijkt, zelfs op dit forum?

Kun je me er ook een sturen? :slight_smile:

Edward Snowden gebruikte niet riseup. Je mist mijn punt. Mijn punt is dat als het op leven of dood aankomt, het niet genoeg is dat ze oprecht waren en echt hun best deden. Het is jammer dat zelf hosten moeilijk is, maar ik denk dat het beter is om mensen de ware harde feiten te geven dan ze een valse veiligheidsgevoel te geven.

Edward Snowden gebruikte Lavabit, dezelfde dienst die ik gebruikte voor Riseup. En Lavabit is al terug.