Alle POI’s zijn er omdat Ingress niet geblokkeerd is in China en ze alle POI’s hebben gemaakt.
Heb je een cadeau over? Ik zou er graag een willen voor mijn ansichtkaartenboek
Ik ben benieuwd, als je ooit in een gebied bent waar je normaal kunt spelen, vraag ik me af of je via de profielpagina naar de gym kunt gaan.
Je Pokémon komt ongeveer over een week terug.
“De officiële beweert dat spelers ongelukken veroorzaken door zich op hun telefoons te concentreren. Ook werd beweerd dat toegang tot kaarten andere gebruikers aan veiligheidsrisico’s kan blootstellen. 17 april 2024”
Ik dacht dat er een soort valid reden was, maar nee, gewoon autoritair propaganda.
Ik betwijfel het. De blokkade komt uit China.
Waarschijnlijk staan ze er al vóórdat de geoblock werd gemaakt, en blijven ze in een “verborgen” staat terwijl de blokkade van kracht is.
Dezelfde stops zijn in het spel voor alle Niantic-spellen. Ingress en Wayfarer worden niet geoblokkeerd en kunnen gewoon worden gespeeld/gebruikt als je de Grote Muur kunt omzeilen.
Woo!! Ik heb hetzelfde gedaan, een Pokémon in een gym gezet die in mijn appartement verscheen. Ik weet zeker dat wij de eerste in China zijn die gyms bevolken!! Het zou geweldig zijn als op een dag een nieuwe speler onze gyms tegenkomt na de officiële release in China en denkt: “Wat?? Er staat al een Pokémon?!?” ![]()
Verdorie, ik wou dat ik het had geweten, ik zit de hele dag op PVG
Nee, Shenyang is mijn thuisstad.
We worden niet geoblokkeerd omdat we dichtbij de grens liggen en normaal kunnen spelen, wat fijn is. Community met meer dan 300 dagelijkse spelers in mijn stad. Plan een bezoek aan Shenyang als je China bezoekt!
Hong Kong is altijd beschikbaar omdat het een speciale administratieve regio van China is.
Ik heb gisterenavond een video gezien op YouTube over hoe Pokémon Go er in Shenyang uitziet, en ik ben echt jaloers! Hoewel Shenyang best ver weg lijkt van waar ik ben, ben ik er nog niet geweest in Noord-China. De reistijd van Daya Bay naar Shenzhen is te doen (ongeveer 2 uur) en ik speel soms Pokémon Go in Shenzhen als ik daar ben. Dank aan mede-redditors die de geheime locaties in Shenzhen hebben gedeeld. Als je uit Xinxiu metrostation in Shenzhen vertrekt en via uitgang B naar boven gaat, zie je daar veel gyms en Pokémon, want er ligt een berg die Shenzhen en Hong Kong scheidt, maar het signaal gaat nog steeds door. Ik heb gemerkt dat de enige speelbare gym die vlakbij de berg ligt, de gym is waar je een Pokémon kunt plaatsen die onderaan ligt, en die wordt na het verslaan gewoon weer aan mij teruggegeven, zonder munten te ontvangen.
Haha alles goed! Zoals ik zei, ik speel af en toe in Shenzhen en heb een paar Pokémon met hoge CP opgeslagen die 0* sterren zijn. Ik heb dit al een tijdje gedaan om niet mijn herstelsel te verspillen aan Pokémon die ik wil behouden. Als een hoge CP 0* mon terugkomt, zet ik hem gewoon over naar de professor. Ik heb een 0* Arcanine met 1920 CP die ik in Shenzhen heb gevangen in de gym in Huizhou. Terwijl ik typ, zit mijn Arcanine nu al 15 uur in de gym, hij gaat me echt trots maken met hoe lang hij alleen in de gym blijft hahaha, hij breekt zeker het record voor mij hahaha.
Sorry man, het is te laat! Ik heb alle cadeaus die ik die avond heb ontvangen al verstuurd naar mijn PoGo-vrienden die me ondersteunden met cadeaus terwijl ik in China ben. Ik heb beloofd ze cadeaus terug te sturen zodra ik de kans krijg. Ik ga nog regelmatig naar Shenzhen om te spelen, dus als je een cadeau uit Shenzhen wilt en je kunt regelmatig cadeaus terugsturen, voeg ik je graag toe. Maar ik kan momenteel niet dagelijks cadeaus sturen vanuit mijn woonplaats.