PIA werkt niet op deze streaming site (Foxtel)

Ik wil PIA gebruiken om toegang te krijgen tot deze streamingdienst genaamd Foxtel. Het is een Australische site en ik moet er buiten Australië toegang toe krijgen. Volgens Foxtel kun je er geen toegang toe krijgen met een VPN. Maar volgens sites zoals deze zou PIA moeten werken. Wanneer ik probeer het te openen met PIA, verschijnt het bijgevoegde foutbericht wanneer ik een show probeer te streamen. Ik heb cookies + cache verwijderd. En ik heb het geprobeerd met elk verschillend Australisch server van PIA.

Heeft iemand tips?

Update voor iedereen die volgt:
Ik heb een VPN gevonden die werkt voor dit soort dingen - Surf Shark. Het komt doordat het een voortdurend roterend IP-adres gebruikt. Ik heb me net aangemeld en het werkt voor Foxtel. Als je geïnteresseerd bent, meld je dan aan via mijn link hieronder
https://surfshark.club/friend/48jLNDjQ

Probeer SmartDNSProxy. Ik kan bijna alle geografisch gelockte streams openen. Gratis proef.

Dit is een kat-en-muisspel waar alle openbare VPN’s last van hebben. PIA probeert geo-locatieblokken te omzeilen, en streaming sites zijn contractueel verplicht om maatregelen te nemen om ze te blokkeren. Als je in Australië woont, stel je je eigen VPN thuis in waarmee je kunt verbinden. Dat werkt. Anders is het een kwestie van toeval of je nu een publieke VPN gebruikt of niet. (Hoewel sommige beter kunnen zijn dan andere, afhankelijk van hoe vaak ze hun IP-adressen roteren.)

Werkt dit nog steeds in 2025???

Bedankt voor de informatie. Ik woon meestal buiten Australië.

Weet iemand VPN’s die hun IP-adressen regelmatig roteren?

Ik kan het al een tijdje niet gebruiken. Dus ik weet het niet, sorry

Ze doen allemaal, maar hoe vaak is niet iets wat ze adverteren dat ik heb gezien. Ik kan niet echt zeggen hoe goed of slecht PIA is voor dit doel, aangezien dat niet is waarvoor ik het gebruik. Ik heb hier berichten gezien waarin dat klagen, en reacties die vrij veel succes hebben, dus wie weet. lol. Je kunt proberen te googelen naar VPN-beoordelingen die streaming-gericht zijn.