Onvermogen om toegang te krijgen tot enkele Indiase websites terwijl ik buiten India woon

Ik woon momenteel niet in India, maar ik moest onlangs enkele Indiase websites (Digilocker, Royalsundaram enz.) vanuit hier benaderen, maar dat lukte niet. Ik gebruikte vroeger gratis VPN’s en connecteerde me met Indiase servers om toegang te krijgen tot deze websites. Nu heb ik die gratis VPN’s niet meer.
Ik dacht eraan om misschien een VPN-gateway te hosten op Azure, gehost voor de regio Centraal India of zelfs een Azure VM. Zou deze oplossing voor dit geval werken? Andere mogelijke oplossingen zijn ook welkom.
De reden waarom ik niet voor een betaalde VPN kies, is vanwege de kosten. De maandelijkse VPN-kosten zijn $10 en ik hoef waarschijnlijk deze genoemde websites maar één keer per maand te bezoeken. Dus de gebruikskosten maken geen zin.

Namaste!
Dank u voor het indienen van een bericht bij r/developersIndia. Zorg ervoor dat u de Gedragscode van de gemeenschap opvolgt bij deelname aan deze discussie.

Recente aankondigingen

Ik ben een bot, en deze actie werd automatisch uitgevoerd. Neem contact op met de moderators van deze subreddit als u vragen of zorgen heeft.

Ja, koop gewoon een AWS- of DigitalOcean- of soortgelijke VM in de Indiase regio en configureer deze om OpenVPN of Wireguard of zelfs gewoon een proxy te draaien. Als je je gratis tier op AWS nog niet hebt gebruikt, kun je deze zelfs gratis voor een jaar krijgen.

Nou, ik ben bijna de oude post aan het necroën, maar je zou me er dankbaar voor zijn. Kijk op Google naar Tailscale en Exit Nodes. Omdat dit een ontwikkelaarsforum is, denk ik niet dat ik het hoef uit te leggen. Mijn vriend die in de VS woont, en ik hebben een mooie regeling: ik run hier een knooppunt voor hem, hij gebruikt Indiase websites en diensten, hij runt een knooppunt voor mij, en ik gebruik Amerikaanse websites en services. Neem contact op als je hulp nodig hebt.

Vraag je Indiase familielid om het als PDF te sturen.

Ik raad een SOCKS-proxy aan via SSH. Het creëert een tunnel via SSH en bindt zich aan een lokale poort. In Firefox kun je de SOCKS-proxy gebruiken. Gemakkelijk en veilig.

Dus, alleen een VPN Gateway maken, werkt dat niet? Ik heb ook een VM nodig. Ik ben bekend met Azure en ik heb mijn gratis tegoeden opgebruikt.
Waarschijnlijk tijd om AWS te verkennen.

Dank je voor je antwoord. Ik ga er naar kijken.

Het gaat niet alleen om documenten. Er zijn ook betalingen. En ik probeer niemand erbij te betrekken.

Ik wist niet wat een VPN Gateway was en ik moest het opzoeken na het lezen van je commentaar. Het lijkt erop dat het een kant-en-klare persoonlijke VPN-gateway in de cloud is die je de moeite bespaart om je VM zelf op te zetten en de software te configureren. Dus ja, dat zou net zo goed moeten werken.

Ja, op basis van de documentatie en het overzicht van een VPN Gateway, lijkt het te werken. Ik wilde gewoon weten of iemand het op een vergelijkbare manier heeft gebruikt. Hoe dan ook, bedankt dat je mijn begrip hebt bevestigd.