We zijn trots om DuckDuckGo Privacy Pro te introduceren: drie nieuwe beschermingen gebundeld in één eenvoudig abonnement.
Abonnees krijgen:
Een anoniem VPN gebouwd voor snelheid, beveiliging en eenvoud. Beveilig je verbinding altijd en overal, op tot vijf apparaten tegelijk.
** Personeninformatie Verwijderen**, dat persoonlijke gegevens zoals je naam en thuisadres vindt en verwijdert van “mensen zoeken” data brokers die deze opslaan en doorverkopen, wat helpt om identiteitsdiefstal, spam en meer te bestrijden.
Identiteitsdiefstal Herstel. Als je identiteit gestolen is, helpt een toegewijde adviseur met het herstel van gestolen accounts, het terugvinden van financiële verliezen en het corrigeren van je kredietrapport.
Het apart verkrijgen van deze services van andere bedrijven kan meer dan $30 per maand kosten; onze gebruikers kunnen zich abonneren op Privacy Pro voor $9,99 per maand of $99,99 per jaar.
Privacy Pro is momenteel alleen beschikbaar voor inwoners van de Verenigde Staten, maar we zijn van plan om in de toekomst uit te breiden naar andere regio’s. Lees meer in onze blog, of meld je hier aan.
Lijkt op een combinatie tussen Mozilla VPN en Mozilla Plus, waarvan er een paar maanden geleden een versie is geïntroduceerd. Maar de prijzen van DDG zijn veel beter voor de gecombineerde diensten.
DuckDuckGo ontwikkelde de VPN-service intern, in plaats van samen te werken met een externe VPN-provider, dus ik denk dat het tijd nodig heeft om te zien hoe goed de VPN is - aantal nodes, snelheid, etc. (Ter vergelijking: Mozilla VPN is een wit gelabelde herdruk van de gerespecteerde privacygerichte Mullvad VPN, en heeft een goede staat van dienst qua nodes en snelheid.)
Kan de VPN samen werken met 1Blocker op iOS en Mac-apparaten die ook VPN gebruiken? 1B zegt dat de VPN IKEv2/IPsec-protocollen moet ondersteunen. Biedt DDG die configuratie?
Let wel op, op Android worden apps op systeemniveau niet weergegeven in de app-lijst voor split tunneling. Samsung visueel voicemail wordt niet vermeld en werkt niet met een VPN.
Bekijk het eens, het lijkt niet mogelijk te zijn voor de gebruiker om de VPN te gebruiken zonder deze uit te schakelen. Weet niet of andere systeemniveau-apps kapot zijn (Waarschijnlijk WiFi-bellen) en niet uitgesloten kunnen worden.
Ik doe ontwikkeling en testen voor websites, wat betekent dat ik soms de meest beschamende browsers moet gebruiken, meestal Safari, Firefox, Edge en Chrome, naast DDG. Met andere woorden, ik ben geen gebruiker die alleen de DDG-browser gebruikt. Wat zou deze DDG Privacy Pro-pakket doen voor andere browsers, zo ja?
Als je twijfelt over deze service, zou ik het niet aanraden. Ik was aanvankelijk geïnteresseerd totdat ik de details las:
De VPN moet via hun browser worden gebruikt - er is geen standalone app.
Ze bieden geen configuratiebestanden, dus je kunt het niet gebruiken met je favoriete applicatie.
Zonder configuratiebestanden kun je de VPN niet via je router uitvoeren om je hele netwerk te beveiligen.
Poortdoorsturing is niet toegestaan.
Torrenting, zelfs voor legitieme doeleinden, is geblokkeerd en alle poorten die voor torrenting worden gebruikt, worden actief beperkt.
Voor een jaarabonnement van $100 is dit een slechte deal. Er zijn veel goedkopere geen-log VPN-aanbieders die standalone apps bieden, configuratiebestanden en torrenting niet blokkeren. Ik zal geen specifieke service aanbevelen, maar als je je verdiept, kom je waarschijnlijk tot dezelfde conclusie.
Interessant om te zien dat DDG begint met het aanbieden van betaalde diensten. Ik ben niet bijzonder geïnteresseerd in deze aanbieding, maar ik zou graag een meer volledig uitgeruste e-mailbeveiligingsdienst zien en overwegen om daarvoor te betalen als dat nodig is.
Kan iemand me vertellen of de VPN op Android kan worden gecombineerd met DuckDuckGo’s track-Preventie bescherming? Omdat ze allebei op VPN gebaseerd zijn. Voor zover ik weet, conflicteert het met andere VPN’s op Android.
Ik wilde alleen even een vraag stellen… ik wil weten of DuckDuckGo bescherming biedt tegen hackers die mijn computer willen binnendringen… mijn grootste probleem, ik heb hulp nodig… hoe kan ik een vraag stellen aan DuckDuckGo ???