OCE probeert VPN te gebruiken naar NA

Proberen te VPN naar NA met ExpressVPN zodat ik met een vriend kan spelen en een betere ervaring heb (niet in ranking). Wanneer ik andere games speel, kan ik meestal mijn ping met ongeveer 50 verlagen, maar om een of andere reden krijg ik bij dit spel een slechtere ervaring als ik VPN gebruik. Weet iemand van OCE een optimale, consistente locatie om naar te VPN?

TL;DR - Weet iemand van OCE een optimale, consistente locatie om naar te VPN voor een lagere ping in het spel?

Je hebt alleen een VPN nodig om het account te maken, schakel de VPN uit nadat je het account hebt aangemaakt en je hebt een veel betere ervaring op NA.

Ik heb het account al gemaakt. Ik heb het over daarna en probeer mijn ping in het spel te verbeteren. En ja, het uitschakelen van VPN voor gamen lijkt helaas de beste resultaten te geven.

Je kunt fysiek niet betere ping krijgen vergeleken met zonder VPN. Het gebruik van een VPN verhoogt je ping inherent omdat je eerst moet worden gerouteerd naar de locatie waar de VPN wordt gehost, daarna naar de game server, terug naar de VPN en uiteindelijk terug naar je thuisverbinding.