Norton VPN gebruiken?

Ik weet niet in welk sub dit moet, maar ik heb echt hulp nodig. Ik heb recent Norton 360 gekocht met de bedoeling de VPN en andere functies te gebruiken, maar de VPN was mijn belangrijkste reden. Ik weet niet precies hoe ik er toegang toe krijg.

Als je op je telefoon bent, moet je Secure VPN downloaden (van App Store/Google Play). Als je op pc bent,

Ga naar de zoekbalk onder links op je scherm, zoek naar Norton of Norton 360. Je zou een icoon moeten zien dat je naar de app brengt. Als je daar bent, zou je de beschikbare producten moeten zien die je hebt gekocht, zoals cloud-backup, secure VPN, dark web monitoring, enzovoort.

Ik probeer er een GIF van te delen, maar dat lukt me om de een of andere reden niet. Als ik het voor elkaar krijg, voeg ik hier een link naar toe.

Voel je vrij om me direct een GIF-link te sturen als het hier niet lukt!

In eenvoudige bewoordingen?

Dit is een YouTube-video over Norton 360. Het volgt hetzelfde principe voor Secure VPN (de naam van Norton’s VPN-product)
Laat me weten als je vragen hebt.
Bekijk het op 1.50X

Mijn antwoord bijgewerkt

1.50 voor zo snel praten als hij al doet? Verrassend goed te doen.

Ook ziet zijn menu er VEEL anders uit. Het mijne lijkt op wat er op 7:22 verschijnt. Het toont niet helemaal waar je vanaf daar naartoe moet, helaas.

Ja, dat is een nieuw scherm, maar de opties zouden er moeten zijn.

Krijg je nog steeds het Norton 360 of N360 gedownload installatiebestand ? (Kan eindigen op een .exe) of NortonSecureVPN.exe bestand
als je naar de zoekbalk onder links op het Windows-scherm gaat?
Als ja, wil je het misschien opnieuw installeren.

Zo niet, dan kun je misschien teruggaan naar je Norton-account en het installatieproces vanaf daar starten.

Ik had eens een probleem met de download en heb contact opgenomen met de klantenservice, en zij hebben het opgelost.
Dat zou bij Norton login —> hoofdpagina —> support —> Norton Secure VPN (tab in het midden van het scherm) —> Scroll naar beneden —> contact support.

Ik hoop dat dit helpt.

Bedankt voor de hulp! Een van de Norton assistenten heeft me geholpen.

Bedankt dat je hebt bevestigd dat /u/vhef21 je behulpzaam advies heeft gegeven. 1 punt toegekend.