NordVPN Windows 10 App Start Niet

Wanneer ik NordVPN op mijn Windows 10-pc start, krijg ik de optie om in te loggen of een nieuw account aan te maken. Ik klik op Inloggen en er gebeurt niets. Ik gebruik NordVPN sinds 2017 en heb dit probleem nog nooit eerder gehad. Heeft iemand anders dit weekend hetzelfde probleem?

Update voor mij: ik heb de app opnieuw gedownload van NordVPN en opnieuw geïnstalleerd met dat bestand en het werkt nu.

Ik had hetzelfde probleem. Ik heb nog geen oplossing gevonden. Als je taakbeheer opent en onder ‘Processen’ kijkt, zie je NordVPN dan als actief proces?

Je kunt proberen de instellingen van de NordVPN-app te resetten. Hier is een handleiding over hoe je dat doet: https://support.nordvpn.com/1789540332

Update: Ik heb geprobeerd NordVPN opnieuw te installeren nadat ik de nieuwste versie van de app van de website had gedownload. Dit zette mijn pc offline, zelfs na het opnieuw opstarten van mijn pc. Ik moest NordVPN deuninstalleren om mijn pc weer online te krijgen. Ik zal binnenkort de app opnieuw downloaden en installeren en mijn bevindingen rapporteren.

Ik heb de nieuwste NordVPN-app opnieuw geïnstalleerd en ontdekt dat de nieuwe Threat Protection-functie al het webverkeer op alle browsers op mijn pc blokkeerde. Ik kan nog steeds Usenet-verkeer verzenden en ontvangen (poort 119), maar geen webverkeer ontvangen (poorten 80 en 443) wanneer TP is ingeschakeld. Nog erger, de bekabelde verbinding van mijn pc naar mijn router lijkt door NordVPN te zijn geherconfigureerd en werkt niet meer. Gelukkig heb ik een Wi-Fi-antenne op mijn pc, waarmee ik kanTroubleshooten. Ik blijf werken en mijn bevindingen rapporteren. Alle feedback wordt gewaardeerd.

UPDATE: Ik heb ontdekt dat ik de bekabelde verbinding met mijn pc NIET MEER kan gebruiken tenzij NordVPN is verbonden met een server. Wat is er aan de hand?!? Ik heb mijn netwerkinstellingen getest en geen oplossing kunnen vinden. Er moet een instelling in de NordVPN-app zijn die problemen veroorzaakt. Zoals ik eerder heb gezegd, is de “Threat Protection”-functie van de NordVPN-app zinloos, omdat het voorkomt dat alle browsers gegevens verzenden en ontvangen.

Hetzelfde gebeurt vandaag bij mij. De laatste keer dat ik het ongeveer een week geleden gebruikte, werkte het prima.

Hier hetzelfde. Gisterenmorgen werkte het goed, maar vannacht heb ik uitgelogd. Ik heb nog geen oplossing gevonden.

Je moet de website bezoeken en de bijgewerkte versie van Nord downloaden. Ik had hetzelfde probleem, raar dat ze geen automatische updater hebben of dat het niet werkte voor deze update. Ik kon twee dagen niets gebruiken, toen bracht Google me naar een bericht dat suggereerde de nieuwste versie te installeren, en bam… ik hoefde mijn inloggegevens niet eens opnieuw in te voeren.

Het lijkt erop dat NordVPN geen enkele oudere versie dan 6.40.5 meer laat werken

https://support.nordvpn.com/General-info/1805184652/Old-versions-of-NordVPN-will-stop-working.htm

Even een heads-up voor gebruikers van split tunneling, de nieuwste versie is nog steeds gebroken. Versie 6.40.5 werkt nog wel. Download hier:

https://downloads.nordcdn.com/apps/windows/10/NordVPN/6.40.5/NordVPNSetup.exe

Bedankt voor de reactie. Ik zie NordVPN als een lopend proces in Taakbeheer.

Ik moet vermelden dat ik Pi-Hole gebruik om advertenties op mijn netwerk te blokkeren. Misschien is er een conflict tussen Pi-Hole en de nieuwste versie van NordVPN?

Heeft dat gedaan? Wtf, die versies waren de tijden dat split tunneling nog werkte, voor zover ik weet. Weet je of die functie werkt in de nieuwe versie?

Ja, absoluut hetzelfde probleem voor mij. Forceer sluiten, meerdere herstarts, niets kreeg het gestart. Ik heb nog geen kans gehad om ermee te knoeien vandaag. Ik weet zeker dat mijn volgende stap zal zijn: verwijderen en opnieuw installeren.

Als je een oplossing vindt anders dan dat, laat het me weten.

Dank je! Ik heb dubbel gecheckt en had de Internet Kill Switch per ongeluk ingeschakeld. Doh! Ik had bedoeld de kill switch voor Qbittorrent in te schakelen, en heb per ongeluk de Internet Kill Switch aangezet. Je hebt mijn probleem opgelost. Heel erg bedankt.

bekabelde verbinding van mijn pc naar mijn router lijkt door NordVPN te zijn herconfigureerd, en werkt niet meer. Gelukkig heb ik een Wi-Fi-antenne op mijn pc, waarmee ik

Mijn computer vanochtend opnieuw opgestart en Nord werkt weer. Hier geen wijzigingen aangebracht.

Dank je voor de info. Ik had nooit gedacht om het verkeer van QBT aan de VPN-interface te koppelen. Ik heb ingelogd bij NordVPN en NordLynx als netwerkinterface gekozen in QBT’s Opties/Geavanceerd-menu. Erg gemakkelijk te doen.