Nord VPN met Sky Go op Android

Goedenavond allemaal! Ik gebruik Nord VPN met Sky Go op Android en PC sinds een jaar, zonder problemen. Recentelijk werkt het echter niet meer op mijn Android. Ik krijg telkens de melding: “Je Sky-inhoud kan momenteel niet worden bekeken in dit land.” (Ik woon momenteel in Europa) Het werkt wel goed op mijn laptop. Tot nu toe heb ik het volgende geprobeerd:

• De Sky Go app en de Nord VPN app verwijderen en opnieuw installeren
  • Een nep-GPS app gebruiken met locatie ingeschakeld
  • Locatie uitschakelen
  • De server in de Nord VPN app verversen
  • Mijn tablet opnieuw opstarten en de bovenstaande stappen herhalen

Ik weet niet wat ik nog meer kan proberen. Elke hulp wordt zeer gewaardeerd :slight_smile:

Probeer CyberSec uit te schakelen in de instellingen van Nord en probeer verschillende servers voor het VK. En zoals altijd, neem contact op met de support (support.nordvpn.com) om te controleren of het nog steeds wordt ondersteund.

Hoi, je inzending is automatisch verwijderd omdat je account niet voldoet aan onze karma-standaarden. Accounts moeten minimaal 100 karma hebben om een bericht te plaatsen in deze subreddit. Deze regel is bedoeld om de kwaliteit van de geplaatste berichten te verbeteren en misbruik door troll-accounts te beperken.

Ik ben een bot, en deze actie is automatisch uitgevoerd. Neem contact op met de moderators van deze subreddit (message) als je vragen of zorgen hebt.