Heeft iemand anders hetzelfde probleem
Tiktok is nog steeds technisch verboden in de Verenigde Staten, Trump gaf hen een uitstel van 70 dagen om te verkopen, Tiktok stelde dat ze niet verkopen.
Dude, het was letterlijk verboden
Dus wat voelt een coma?
Het is nog steeds verboden, dus niet beschikbaar. Google voor de app die via een derde partij kan worden geïnstalleerd, maar dat is het beste wat je kunt krijgen.
Google hoe je TikTok in de VS kunt downloaden en volg de instructies. Je moet het regio op je iPhone op Canada zetten, iCloud-locatie op Canada veranderen, locatie uitschakelen op je telefoon. VPN downloaden en downloaden. Veel stappen, maar het werkt.
Ik heb een iPhone 14+ met TikTok dat ik voor $5.000 heb gedownload.
Je kunt het niet meer downloaden vanwege het verbod in de VS. De enige manier om het nu te gebruiken, is als je het al hebt gedownload voordat het verboden werd. Als je een nieuwe telefoon hebt, kun je nog steeds TikTok gebruiken op de oude met je Wi-Fi, zolang je het niet hebt verwijderd🤷♀️
Ik kan mijn telefoon aan je verkopen met TikTok erop.
Het is het niet waard.
Heb je sinds vorig jaar in een grot leven?
Je kunt proberen een VPN te krijgen om het te omzeilen.
Echt waar, ik was in de war omdat ik een nieuwe telefoon heb, en het niet kon downloaden, maar mijn 14 heeft het nog. Wat dan ook, ik ben veel productiever de laatste tijd.
Ik heb vandaag een nieuwe telefoon gekregen en realiseerde me niet eens dat mijn TikTok niet opnieuw kon downloaden
ik ben gebroken.
Vrijwel geweldig, ik heb zoveel gras aangeraakt.
Dat is dom, wetende dat het over een maand of 2 officieel verboden zal worden.
Nee, alleen sinds dit jaar.
Je kunt opzoeken “TikTok apk”.
Je kunt er via de Bing-browser app bij. Zo doe ik het.
Als je een Apple ID in Canada aanmaakt en een VPN gebruikt, kun je het opnieuw downloaden.