Hoewel ik de intentie waardeer, vertrouw ik proxy-routing van een of andere willekeurige Reddit-gebruiker zonder achtergrond of gevestigde geloofwaardigheid niet. Zelfs dan zou ik het niet aanraden. En ik denk niet dat iemand hier die zich abonneert dat ook zou doen.
Gebruik dit NIET. De maker kan letterlijk de machine besnuffelen en je wachtwoorden/informatie van hun VPS halen. Mod’s moeten dit bericht verwijderen.
Ik bedoel… als dat het geval is, kun je bestaande en meer vertrouwde diensten gebruiken om hetzelfde resultaat te bereiken, bijvoorbeeld cloudflare-tunnels.
De usecase is vergelijkbaar met Minecraft-spelers die willen dat hun dynmap wordt weergegeven in plaats van poort op hun domein. De meeste hostingopties bieden dit niet, alleen de betere.
Dat is een heel nichegebruik dat niets te maken heeft met r/nginxproxymanager, omdat dit een subreddit is voor de daadwerkelijke nginx proxy manager software, en toch zou dit waarschijnlijk gedaan kunnen worden met externe software als de persoon voldoende kennis heeft. Als ze een server draaien en een domein hebben, zouden ze waarschijnlijk die kennis al moeten hebben (plus dat de locatie van de host en van de proxy-server de website flink kunnen vertragen).