hoi, ik denk eraan om express VPN te nemen om Netflix Spanje te streamen; ik gebruikte Mullvad VPN iets langer dan een maand, maar nu werkt het niet meer.. na online te hebben gelezen over dit probleem lijkt het dat alle VPN’s dit probleem hebben; Zou express VPN langer voor Netflix streaming kunnen werken of hebben jullie ook problemen ermee?
bedankt bij voorbaat voor jullie reacties, gewaardeerd
Voor zover de informatie in dit artikel klopt, ja je kunt express VPN gebruiken om Spaanse Netflix-inhoud te bekijken.
https://www.vpnranks.com/es/access/american-netflix/how-to-get-american-netflix-in-spain/#expressvpn
Dat gezegd hebbende, zou je net zo goed de VPN kunnen gebruiken om inhoud te pirateren die je wilt. Netflix staat erom bekend anti-consumer beleid te voeren, zoals het voorkomen van wachtwoorddeling en het beperken van de kwaliteit van inhoud voor Linux-gebruikers.
Hopelijk helpt dit.
Ik heb grote problemen gehad met Express VPN & Netflix.. Tot het punt dat ik er volledig mee ben gestopt. Het werkt echter perfect op alle andere streamingdiensten.
Ik gebruik persoonlijk een smart DNS voor Netflix en heb geen problemen gehad. Ik gebruik de VS.
Ik heb zowel Express als Nord geprobeerd met Netflix en Nord was een beetje sneller, maar de rest van de services was veel sneller met Express, met uitzondering van Paramount en Disney, die voor ons buiten de VS geblokkeerd zijn.
Ik heb Netflix en Express VPN, het werkt voor mij… soms als mijn wifi slecht is, zegt het “uh oh! Het lijkt alsof je een VPN gebruikt” maar ik open en sluit gewoon de app en het werkt weer.
hoi! dank je voor je reactie en de link, ziet er veel belovend uit! en ja, je hebt gelijk, Netflix is zo vervelend met al die restricties.. het werkte met mijn Mullvad VPN maar ik denk dat ze die IP’s hebben geblokkeerd? ik hoop alleen dat ze mijn Express VPN IP niet blokkeren nadat ik het ook een paar keer heb gebruikt. Gebruik jij ook een VPN om te streamen?
hoi! dank je voor je reactie, gebruik je ook Express VPN voor Netflix? werkte het in het begin en hield Netflix één IP na het andere blokkeren totdat geen enkele meer werkte?
Op welke andere streamingplatformen werkt het?
dank je, helaas biedt Express VPN geen dedicated IP, maar Surfshark wel, heb jij hier misschien ervaring mee?
hoi! ik heb er net over gegoogeld en het klinkt veelbelovend, bedankt! ik zag dat Express VPN ook smart DNS aanbiedt, maar kon het niet vinden op de pagina, is het inclusief in de prijs of koop je dat extra? bedankt voor je hulp
Oh, ik zou nooit content piraterijen, dat zou echt verschrikkelijk en illegaal zijn…
Ik zou zeker niet aanraden om r/Piracy te bekijken voor megathreads over verschillende streamingwebsites en torrentwebsites, dat zou helemaal gek zijn.
Ook serieus, ik gebruik een VPN voor bijna alles wat ik doe. Het is gewoon beter om voorzichtig te zijn en je IP-adres niet te bloot te stellen.
Ja, het werkte vroeger feilloos, maar het werd in de loop van de tijd slechter en nu lijken ze ze allemaal te hebben doorzien. Af en toe was ik een beetje gelukzalig en werkte één aflevering, maar daarna blokkeert Netflix het weer, dus het wordt gewoon te veel gedoe voor mij.
Ik zou alleen UK en US servers gebruiken.
Ik gebruik control id. Werkt perfect voor mij. Ik heb maximale Netflix, Peacock, etc. ingesteld op de VS. BBC iPlayer op het VK. TF1 en Franse televisie op Frankrijk.
Goedkoper dan een VPN ook!
bedankt! ik betaal voor Netflix, dus het is niet alsof ik aan het piraterijen ben haha; ik wil gewoon shows uit de Spaanse bibliotheek zien! en je hebt gelijk.. ik ga voor de ExpressVPN, het ziet er echt legitiem uit.