NEON releasedatum (fans uit Aotearoa Nieuw-Zeeland)

Kia ora, hoi! Sorry als dit al eens gevraagd is, maar ik probeer uit te zoeken wanneer seizoen 2 op NEON uitkomt. Het komt uit op de 6e in plaats van de 5e, wat ik in eerste instantie als hetzelfde tijdstip zag, maar rekening houdend met tijdzoneverschillen. Maar de US-release tijd zou nog steeds 20:00 uur op de 5e zijn voor Nieuw-Zeeland, toch? Dus weten andere Kiwi’s misschien hoe laat we het kunnen verwachten? Het maakt niet zoveel uit, maar het zou fijn zijn om het te weten zodat ik mijn dag niet elke uur hoef te controleren omdat ik zo normaal ben over deze show lol

Heeft iemand geprobeerd zich via VPN aan te melden bij NEON vanuit het VK?

Ik heb gehoord dat HBO Max nu registratie met betaling vanaf een Brits postadres blokkeert, zelfs als je je via een Amerikaanse server aanmeldt. Dus is er dit hele gedoe met het maken en gebruiken van een nieuwe Amerikaanse Apple ID om te betalen via iTunes-kaart of een prepaid Amerikaanse kaart, enzovoort, en ik heb geen garantie dat het ook werkt.

Is het nog steeds mogelijk om je via een NZ VPN-server aan te melden voor NEON en niet op te vallen omdat de betaling afkomstig is van waaruit?
Ik wil ze nog steeds allemaal steunen (cast en crew) door een “oh, hier is een nieuwe abonnee op NEON/Max en ze zijn lid geworden vanwege OFMD” statistiek, in plaats van te piraterijen, als dat mogelijk is.

Ik denk dat het waarschijnlijk rond 15:00 uur uitkomt. Volgens Google kwam The Last of Us uit om 15:30, dus ik dacht dat het op hetzelfde tijdstip zou zijn.

Wel, ik heb mijn eigen vraag zojuist beantwoord. Het lijkt alleen Visa of Mastercard te accepteren, en mijn kaart die meestal internationaal werkt, wordt geweigerd.

Met de plaag van het kapitalisme die woekert in de streamingindustrie en vooral zichtbaar met de recente stakingen, zou je denken dat ik iemand kan overhalen om gewoon mijn verdomde geld te nemen in ruil voor een product dat ik wil consumeren, maar hier zijn we.

Oh dat zou het kunnen zijn, bedankt!

Graag gedaan! Ik ben ook in NZ en het is pas sinds ik deze post zag dat ik me realiseerde dat ik geen idee had wanneer het uit zou komen lol