Moet ik alleen een VPN gebruiken om te downloaden? Of ook om te spelen met een online-fix (crack)?

In die landen waar we problemen kunnen krijgen bij het downloaden van fitgirl of dodi.

Er zijn games die multiplayer bevatten,

Moet ik de VPN gebruiken om alle bestanden te downloaden en ook om multiplayer te spelen?

Of alleen voor het downloaden?

Als een VPN ook nodig is om te spelen, zorgt dat dan niet voor veel latency en lag? Welke VPN zou je aanraden om te gebruiken in de VS?

Hallo u/StockAd5387,
Heb je een fout en wil je hulp? Vul deze details in bij het indienen van je bericht. -

1. Naam van het spel
  2. Website waar je het spel vandaan hebt
  3. Systeem specificaties en OS-versie
  4. Stappen die je hebt ondernomen om het probleem op te lossen
  5. Drivers versie (alleen nodig voor bijvoorbeeld grafische problemen)

Zorg dat je ook de vastgepinde megathread leest, evenals onze piraterij gids, FAQ’s, en onze Wiki, aangezien deze je vraag misschien kunnen beantwoorden!

Ik ben een bot, en deze actie werd automatisch uitgevoerd. Neem contact op met de mod-leden van deze subreddit als je vragen of zorgen hebt.

Als je aan het torrenten bent, heb je alleen een VPN nodig om te downloaden, niet om te spelen. Als je directe links gebruikt om te downloaden, heb je eigenlijk geen VPN nodig.

Mullvad is altijd mijn go-to.

Ik kan echt aanraden om deze spreadsheet te bekijken als iemand op zoek is naar een goede VPN om te gebruiken. Het bevat heel veel informatie!