Mod Apps werken niet

Is er een update van de Play Store die gemodificeerde apps detecteert en repareert, of iets dergelijks? Ik weet niet precies wat er mis is met mijn telefoon, maar dit gebeurt de laatste tijd. Spotify, Turbo VPN en de gemodificeerde Poolse foto-editor gebruik ik allemaal. Geen van hen werkt meer. Ik heb de mods voor allemaal opnieuw geïnstalleerd, maar wanneer ik Spotify installeer, werkt de mod niet meer, het gedraagt zich alsof ik het vanaf de Play Store heb geïnstalleerd. Wanneer ik de Turbo VPN mod open, zegt hij dat ik een slachtoffer ben van een vervalsing en dat ik er een uit de Play Store moet installeren, en sommige gemodificeerde apps, zoals de Poolse foto-editor, openen niet tenzij ik de gegevens wis.

Help alsjeblieft!!

Bewerking: Ik denk dat het modden van apps moeilijker wordt in Android 12, omdat ze zich nu op dit probleem lijken te richten. Android 11 lijkt in staat te zijn om gemodificeerde apps te detecteren en te repareren. Ze hebben ook de toegang tot de Android-gegevensdirectory beperkt.

Spotify werkt gewoon op mijn telefoon

Welk toestel? Want mijn gemodificeerde apps werken prima op Android 11

Er klopt gewoon iets niet met jouw mods. Waar heb je ze vandaan gehaald?

Voor Spotify probeer de app te sluiten nadat je hem hebt geopend en hij zou weer naar premium moeten gaan. Dat gebeurde bij mij omdat ik niet de tijd gaf om terug naar premium te gaan. Android 11 is echt slecht, ze worden als Apple

Hé, heb je een oplossing gevonden?

ohh bedankt maar ik weet niet waarom de gemodificeerde apps niet meer werken op mijn telefoon. Ik weet niet wat er misgaat.

modroid, rexdl, meestal waar ik ze vandaan download, maar er is iets mis met mijn telefoon