Uid: 6769764152501600257
Gebruikersnaam: SÑあDathomir
Uitleg in comments.
Bro draait zich om om ze geld te sturen op de enige manier die hij kan en krijgt daarvoor een ban. Dit is niet het internet waar iedereen van droomde in de jaren 90.
Als je gebanned bent omdat je alleen een VPN gebruikte om around de restricties van Iran te komen: ik wens je veel geluk.
Als je bent gebanned door te hacken: sucks to suck.
Ik heb gestemd en hopelijk krijgt je post genoeg aandacht om in de handen van iemand te komen die je ban kan terugdraaien. Solidariteit, broer. ![]()
De meesten van jullie zullen zeggen dat 10 jaar bans door het codm-team gedaan worden en dat is correct.
Ik woon in Iran en internet ondersteunt codm niet dus moest ik een vpn gebruiken. Ik weet dat het gebruik van een vpn verboden is, maar ik had geen andere keus. Ik heb dat vpn niet eens gebruikt om mijn battlepass-regio te veranderen (je kunt dat op mijn profiel controleren. Mijn regio is Noord-Amerika omdat ik in seizoen 3 hoofdstuk 1 begon met spelen)
Ik had geen jailbroken apparaat en gebruikte geen third-party apps gedurende de bijna 3 jaar dat ik speelde.
Ik weet dat dit account qua items een slecht account is, maar het betekent echt veel voor mij.
Ik had ten minste 1 epische blauwdruk voor elk wapen. Ik wilde legendarisch worden in MP voor de tweede keer (dankzij bots omdat ik niet goed ben in MP)
Ik had maar ongeveer 650 cp maar dat was genoeg voor de battlepass.
U/COD_Mobile_Official
Ik zweer dat het enige verkeerde dat ik heb gedaan was een vpn gebruiken, maar ik had geen keus! Alsjeblieft ontban me.
Als ik wordt ontbannen, zweer ik dat ik nooit meer een vpn zal gebruiken.
Please stem omhoog zodat de ontwikkelaars het kunnen zien.
Als ik meer informatie moet geven, neem dan contact met mij op.
Uid: 6769764152501600257
Gebruikersnaam: SÑあDathomir