Medepiraten, help me alsjeblieft met het kiezen van een VPN

Ik heb 4 opties ingekort: AirVPN, Windscribe, PIA en Surfshark. Mijn enige gebruiksdoel is om toegang te krijgen tot websites die in mijn land geblokkeerd zijn.

Dus streaming snelheid terwijl ik de VPN gebruik is mijn enige hoofdeis.

Mullvad heeft geen poortforwarding meer.. laat het ons weten waar je uitkomt. Er is een wiki hierover, ik denk dat er nog maar twee bedrijven over zijn die dat aanbieden.

PIA. Ik heb al tien jaar geen behoefte aan iets anders.

Ik gebruik Windscribe al meer dan een jaar zonder problemen. Geen logs VPN.

Waarom geen ProtonVPN?
Hun gratis versie is ook ontzettend snel :slight_smile:

Ik vind Surfshark leuk.

Ik weet het niet zeker, maar er zijn veel proxiesites (?) Dus je kunt de sites via een proxy benaderen.

Windscribe, al vanaf mijn lifetime gebruiker.

Ik gebruik ook Windscribe, geen problemen, snelle snelheden en ik kreeg het voor een goede deal voor 1 jaar via een feestaanbieding.

Bij Windscribe krijg je 5GB gratis + 5GB als je je e-mail bevestigt + 5GB als je op de knop klikt dat je ze volgt op Twitter (of zoiets, ik deed dat jaren geleden) per maand, wat voor mij genoeg is.

Edit: Ik moet waarschijnlijk vermelden dat ik in een derdewereldland woon, dus ik gebruik VPN alleen voor super privézaken of tijdens reizen.

Je kunt ook meerdere accounts hebben.

Mulvad. Het is het meest privé en het enige dat bewezen heeft geen logs te bewaren.

Ik gebruik Windscribe. Werkt altijd en is heel goedkoop.

Ik gebruikte Windshark en ik zit nu op Surfshark. Veel servers, blijft verbonden met redelijke snelheden, ondersteunt meerdere apparaten. Zelfs een mobiele app. Redelijke prijs, ik heb een deal van 3 of 5 jaar gekocht een tijdje terug. Geen spijt van.

Ik heb een tijdje Mullvad gebruikt, maar ben weer overgestapt op Nord omdat ik een geweldige deal had voor 3 jaar.