Mask browser vpn-extensies van chromewebstore werken niet

Ik heb verschillende vpn-extensies geprobeerd, maar ze werken niet. Windscribe VPN wordt groen, maar verandert het IP-adres niet. Wat moet ik doen om ze werkend te krijgen?

De meeste VPN’s die je op de Chrome Web Store vindt, zijn slechts proxies die zich voordoen als VPN’s, dus ze veranderen in wezen je IP-adres (ik weet niet waarom ze in jouw geval niet werken) en anonimiseren de verzender, maar niet het verkeer. En ze verzamelen ook veel gebruikersgegevens omdat ze gratis zijn.

Als je op zoek bent naar een gratis VPN die geen gebruikersgegevens verzamelt, dan is ProtonVPN een goede keuze (hoewel ze maar 3 gratis servers hebben waar je op kunt verbinden)

Ik gebruik ze niet, omdat ze gebruikersgegevens verkopen en ze niet echt betrouwbaar zijn.

Welke besturingssysteem?

Dit gaat over Mask browser van Google Play. Het werkt gewoon niet op deze, misschien moet er iets geconfigureerd worden. Goede 1VPN-add-on

Mijn excuses, ik heb nog nooit van die browser gehoord. Ik weet er niet veel van af, dus mijn vermoeden is of een bug in de apk-code of dat ze niet up-to-date zijn met de nieuwste Chromium-versie, wat misschien het probleem heeft veroorzaakt.