Malwarebytes vs SUPERAntiSpyware

Wanneer je Malwarebytes vergelijkt met SUPERAntiSpyware, welke zou je dan aanbevelen? Ik gebruik een privén VPN, Firefox met uBlock Origin en Windows Defender voor antivirus. Hoewel ik voorzichtig ben met wat ik download en waar ik op surf, heb ik momenteel SUPERAntiSpyware geïnstalleerd. Ik vraag me af welke van deze twee betere bescherming zou kunnen bieden, of dat er een effectievere optie beschikbaar is.

Ik heb SuperAntispyware (hier noem ik het SASW) de gratis versie, waarschijnlijk al meer dan tien jaar gebruikt, en ik ben er zeer tevreden over. Ik gebruik de gratis versie, wat betekent dat ik handmatig de scans en updates moet uitvoeren, maar in combinatie met Avira is SASW perfect.

SASW plaatst zelfs gevaarlijke dingen die rootkits en andere slechte dingen op je computer proberen te zetten in quarantaine, die het daarna automatisch zal verwijderen, of jij kan dat doen.

Een paar jaar geleden had ik problemen met Norton-producten… ik weet niet meer precies wat de problemen waren, maar ik ben sindsdien afgestapt van hun producten. Ik

Ik werd moe van Malwarebytes dat alles blokkeerde, dus ik heb het verwijderd. Ik had het sowieso niet nodig. Ik weet dat je uitzonderingen aan de lijst kunt toevoegen om de interferentie te verminderen, maar dat is gewoon te veel moeite.

Klop het hout maar, ik heb nog nooit problemen gehad met virussen of andere nare zaken op mijn computers.

SuperAntiSpyware is NIET goed. Koop Norton Power Eraser en KVRT in plaats daarvan.

Nooit van superantispyware gehoord. Zoals anderen hier aanbevelen, gebruik meer gerenommeerde scanners zoals KVRT, Norton Power Eraser, Emsisoft Emergency Kit of HitmanPro.

Malwarebytes omdat het spyware, malware enzovoort kan vinden, terwijl superantispyware meer gericht is op het vinden van spyware en tracking cookies dan op malware enzovoort.

SUPERAntiSpyware is waardeloos. Norton Power Eraser en Emsisoft Emergency Kit zijn draagbaar en 10x beter.

Ik dacht dat Norton slechter was.

Superantispyware stopt trojans en zelfs een poging tot een soort rootkit niet lang geleden voor mij. Het stopt veel meer dan alleen spyware en tracking cookies, tenminste zo is het voor mij. Ik heb het al meer dan 12 jaar gebruikt. Ik weet nog dat ik het meer dan 12 jaar gebruik, omdat ik het begon te gebruiken voordat ik met pensioen ging.

Dat is waar als je het hebt over hun Norton 360, maar hun malware-verwijderingshulpmiddel is een van de beste.

Het is slechter. Ik moest jaren geleden stoppen met Norton-producten te gebruiken. Nooit meer omkijken.