Omdat we veel vragen krijgen over VPN-aanbevelingen, maken we van deze megathread een maandelijkse gebeurtenis (je vindt de nieuwste bovenaan het subreddit-menu). Het is een kans voor jou om je favoriete provider te vragen of aan te bevelen.
Bij het aanbevelen van een provider moet je minstens een paar punten vermelden waarom je deze verkiest. Noem niet alleen VPN-functies die algemeen bekend zijn - leg uit waaromjijhet hebt gekozen. Reacties die slechts de naam van een provider noemen, zijn niet toegestaan. Geen affiliate links, links naar recensieplaatsen of VPN-providersites. Ook geen reclame.
Je kunt ook onze vergelijkingstabel bekijken. We werken deze regelmatig bij zodat je een provider kunt vinden die aan al je wensen voldoet. Er is ook een vastgepinde speciale aanbiedingen thread voor wanneer je besluit.
Houd er rekening mee dat deze megathread nog steeds door de moderators wordt beheerd.
Na het bekijken van de vergelijkingstabel dacht ik aan IVPN of FastestVPN. Maar ik begrijp er niet genoeg van om te weten wat het beste is. Advies? Ik installeer het op mijn router.
Wat is de algemene mening over Hola Unblocker? Ik geef niet zoveel om encryptie of privacy, en ik wil ook geen geld uitgeven. Ik wil gewoon mijn locatie spoofen op Netflix zodat ik inhoud uit Japan kan bekijken.
Hallo allemaal, ik gebruik IPvanish al lange tijd. Ik was interesse in Nordvpn, en hoe meer ik onderzocht, hoe minder ik het leuk vond. Ik heb moeite om onbevooroordeelde meningen/reviews over VPN’s te vinden en overweeg over te stappen van IPvanish. Ik gebruik een VPN voor veel p2p-verkeer, en op veel verschillende apparaten (meer dan 6). Ik zou ook graag split tunneling willen in Windows, en mogelijk een dedicated IP als jullie dat de moeite waard vinden. (Ik heb contact gehad met IPvanish-ondersteuning, en ze verzekerden me dat split tunneling ondersteuning wordt ontwikkeld voor de Windows-app.)
Mijn vraag is, blijf ik bij IPvanish, of moet ik iets weten over IPvanish dat ik moet onderzoeken? (Ik ben op de hoogte van de eerdere eigendom- en logging-problemen en de 5-ogen-potentie.) Zijn dedicated VPN-IP-adressen de moeite waard? Ik hoor veel over Mullvad, is dit een goed alternatief?
Wat is een goedkope VPN die werkt met Instagram? Voordat ik iets anders doe, moet ik benadrukken dat ik een HEEL krap budget heb. Ik kom uit Argentinië en VPN-diensten zijn 3x duurder omdat we in dollars worden gerekend plus hoge belastingen. Daarom heb ik geprobeerd gratis versies van ProtonVPN en Windscribe te gebruiken, maar zonder succes. Ze werken met TikTok, maar niet met Instagram om de een of andere reden (elke keer dat ik op “waarom krijg ik deze advertentie?” tik, toont mijn primaire locatie altijd Argentinië, en toen ik probeerde een nieuw account te maken met de gratis ProtonVPN-servers, werd het meteen geblokkeerd). NordVPN, ExpressVPN en Surfshark zijn gewoon te duur voor mij. Ik heb gemerkt dat PrivateVPN vrij goedkoop is voor 36 maanden, maar ik weet niet of het met Instagram werkt. Heeft iemand het geprobeerd? of kent iemand een goedkope VPN die met Instagram werkt?
Mullvad hier ook. Wat ik graag wil toevoegen, is dat ze ook aangeven of de server gehuurd is of eigendom van Mullvad zelf. Helaas niet in hun apps, maar het is nog steeds beter dan het helemaal niet te vermelden.
Ik ben het eens. Omdat ik niets weet, heb ik naar VPN’s gekeken en was ik nerveus dat ik ze niet zou kunnen begrijpen, maar uiteindelijk kwam ik bij Mullvad uit. De gebruikersinterface is buitengewoon mooi, helder en heel gebruiksvriendelijk.
Het is grappig, want ik begon al in 2012 met Mullvad, lang voordat VPN’s mainstream werden. VPN was iets dat je had om jezelf te beschermen terwijl je op verschillende trackers was: what.cd, torrentleech, swepiracy, bithdtv, swebitsk, rarat, sweshare, MP3Scene, enz.