Sling app op mijn Roku Tv geeft een locatieprobleem foutmelding 11-6
Geen VPN, heb niets veranderd
Heeft iemand suggesties?
Sling app op mijn Roku Tv geeft een locatieprobleem foutmelding 11-6
Geen VPN, heb niets veranderd
Heeft iemand suggesties?
Heb je dit opgelost? Ik heb vandaag hetzelfde probleem met hun freestream. Ik ben geen abonnee, ik kijk alleen naar hun freestream kanalen. Ik heb mijn streaming box opnieuw opgestart, SlingTV gedeïnstalleerd en opnieuw geïnstalleerd, mijn fiber modem gereset en zelfs geprobeerd om in te loggen op mijn desktop, maar krijg dezelfde boodschap. Het heeft gisterenavond nog goed gewerkt. Ik weet niet wat er is gebeurd.
Ik weet dat dit een oudere draad is, maar het lijkt een probleem met sling te zijn. Ik ben een nieuwere abonnee en heb dit net meegemaakt. Mijn ISP stelde voor dat het een probleem met het systeem van Sling is en verificeerden dat mijn IP-adres lokaal is. Er is al meer dan een dag niks opgelost.
En daar gaan we weer… gebeurt op iPhone, iPad, fire stick en Samsung tv. Sling, het is nu 3 dagen met deze locatie fout. Ik kan niet eens een menu openen om het probleem te melden, ik kan niet uitloggen of iets anders troubleshooten via de apps. Zo frustrerend. Ik kan niet geloven dat ik dit zeg, maar we moeten misschien weer terug naar kabel ![]()
Same probleem op Fire TV. Nu 3 dagen. Ik heb Kwikom fiber internet. Kwikom zegt dat het een Sling tv probleem is. Sling tv zegt dat het een Kwikom probleem is. Een paar maanden geleden overgestapt naar Kwikom. Het werkte prima tot nu. Had dit probleem nooit eerder.
“Ja, van alles werkte niet, uiteindelijk merkte ik hetzelfde probleem op met de Sling app op iPhone. Ik schakelde WiFi uit op de iPhone en het werkte ineens via mobiele data. Verizon technische ondersteuning veranderde ons IP-adres en DAT heeft het opgelost.”
Ik ben hier om een deel van jullie de stress en moeite te besparen. Ik had dezelfde foutcode contact opgenomen met Sling via chat en sprak met meer dan 9 agenten, geen van hen was behulpzaam. Uiteindelijk belde ik de agent die me liet loskoppelen van mijn internet via tv en verbinden met mijn mobiele hotspot en bam! ik heb tv binnen enkele seconden! Ik heb dit gedaan op al mijn tv’s hier en het werkte als een charme! Ik vroeg de agent waarom niemand me op deze manier kon helpen, hij zei dat dit een truc was die hij één keer had geprobeerd en dat het werkte, en dat hij het nu gewoon gebruikt.
•.. —